Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (284/396) > >>

lepals:
Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: lepals - Marraskuu 04, 2013, 16:15:46 ---Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

--- Lainaus päättyy ---

Hankala ottaa kantaa kun ei ole yhtään peliä nähnyt. Mutta kovasti kyllä kummastuttaa miksi poikaa panttereissa väkisin pidetään kun ei kerran peli kulje.

Ja missäs sellainen "valtava" hype on päällä? Minun silmiini kun ei moinen ole tarttunut. Lähinnä on keskitytty ihmettelemään kuinka heplolta NHL-pelien mittoihin kasvaminen on näyttänyt 18 vuotiaalle koltiaiselle. Ei kai kukaan kuvittelekkaan Barkovin dominoivan sarjaa? Varsinkaan kun koko Pantterilauma on korkeintaan keskinkertainen tasoltaan.

Miksa:

--- Lainaus käyttäjältä: lepals - Marraskuu 04, 2013, 16:15:46 ---Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

--- Lainaus päättyy ---
Monessa Floridan pelissä se ainoa sentteri ,joka osaa oikeasti rakentaa sitä hyökkäystä. Ei ole Barkovin vika jos kaikenmaailman versteegit ei saa edes tyhjiin painettua sitä mustaa.

Barkov ei todellakaan ole se näyttävin pelaaja kentällä,  mutta useimmin se järkevin.

Kommenttisi oli niin kärjistetty, että se tais olla puhdas provo, mutta tartuttiin nyt kuitenkin.

Linden #16:
Mun mielestä pitäs tulla palstalle sellanen pykälä, että Barkovin aiheeton mollaaminen aiheutaa automaatisesti hiljentämisen!!
On se sellanen messias tuo poika!  :P

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: lepals - Marraskuu 04, 2013, 16:15:46 ---Itse en ole näiden alkukauden pelien aikana ihan hahmottanut mihin Barkovin valtava hype perustuu. Mies surffailee ja arkailee, lisäksi on ihan saatanan hidas. Flegmaattinen. Olen jonkin verran Floridan pelejä nähnyt mutta monessa matsissa mitä olen vilkuillut ei mies ainakaan positiivisesti nouse esiin tuosta ryhmästä.

--- Lainaus päättyy ---

Missä tämä mainitsemasi hype on ollut esillä? Odotitko, että Barkovin peli perustuu NHL:ssa luistelunopeuteen, jos odotin niin en voi kuin ihmetellä. Todellisuudessa Sashaa pitäisi "hypettää" paljon nykyistä enemmän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta