Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (279/396) > >>

Tapparan näköinen mies:
Taas Barkovi merkattu Floridan kolmanneksi rankkarilaukojaksi, mutta ei pääse vetämään, kun kaksi ensimmäistä jo töpeksivät pelin. Kai osaavat jo seuraavassa pelissä laittaa Barkovin ensimmäiseksi laukojaksi...

Huonohko joukkue, kohtalaisesti peliaikaa, sarja on maailman kovin. Pisteitä tulee 7 kymmenessä ottelussa. SM-liigassa pelatessaan olisi varmaan pistepörssin voitto ja joku 70-80 pojoa haarukassa. "Harmi", että kasvoi niin nopeasti liian isoksi tähän sarjaan.

tapsa34:
Mun kaveri osti ensimmäisen paidan numerolla 17! Mikähän sen hinta olis nyt tai kymmenen vuoden päästä kun Aleksanteri Suuri on todella megatähti NHL:ssäkin?

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Lokakuu 24, 2013, 03:18:40 ---Mun kaveri osti ensimmäisen paidan numerolla 17! Mikähän sen hinta olis nyt tai kymmenen vuoden päästä kun Aleksanteri Suuri on todella megatähti NHL:ssäkin?

--- Lainaus päättyy ---

Muutaman väärällä numerolla olen nähnyt 250 euron hinoissa ja sitten viime kauden paidat olivat jossain 1500 euron (plus miinus joku satanen) paikkeilla. Veikkaan, että tulevat NHL ryysyt nousee vielä tuosta "jonkun" satasen. Esimerkkinä vaikka 12-13 kauden Taylor Hall:n Oilers paitoja saa 3000-4000 dollaria kipale...

JoKaGO:
Sasha löi itsensä läpi jo jopa YLEn klo 21 ja 22 uutisissa! Mahtavaa!

No, tosin vain Mikael ilmaveivistä tehdyn viisiminuuttisen yhteydessä, junnut painivat Min- Flo ottelussa. Tuloksellisesti tuokin taisi päättyä "statisti"-Barkovin voittoon. No, eihän YLEn 500 miljoonan euron vuosibudjetti voi mitenkään riittää jonkun tamperelaisen, tsadilaisille nobody-mopoautoilijan larppauksista kertomiseen.  ;D

illodin:
Täytyy vaan uskoa että Floridan reissulla on tehty 2 juttua, toinen Granlundista ja toinen Barkovista, ja se toinen juttu tulee sitten tämän päivän urheiluruudussa. Eihän tuossa nyt muuten olisi edes Ylen mittapuulla mitään järkeä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta