Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (264/396) > >>

Z-16:
Mun töllö ei suostu näyttään flo-pit peliä... tulis chi-nyi tai phi-pho

Eli kertokaasss miksi näin. Nämä siis sport ja hockey kanavat.

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Lokakuu 12, 2013, 00:54:04 ---Mun töllö ei suostu näyttään flo-pit peliä... tulis chi-nyi tai phi-pho

Eli kertokaasss miksi näin. Nämä siis sport ja hockey kanavat.

--- Lainaus päättyy ---

Töllön kanavien päivitys ja homma OOKOO.

Jerzy:
Mulla näy kun musta ruutu... Ihme juttu että sen kerran kun heräät kattoo änärii niin tekniikka sanoo poks! Nukkumaan mennessä vielä näkyi :o. Miten niin palvelu ei käytettävissä. Mua huvita enää mikää...

edit. kun ohjelmatietoja katsoo niin mulla lukee että NHL ja KHL matseja klo18-24... kuinkas muilla? ja  niin antenniverkossa katselen eli sekö tässä nyt mättää taas...

KPH:
Onnea Sashalle änäriuran toisesta maalista  8)

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Lokakuu 12, 2013, 03:47:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juti - Lokakuu 11, 2013, 21:41:39 ---+Mielestäni on naurettavaa täällä huudella Panthersin paskuudesta jos ei ole yhtään ottelua nähnyt vaan aamulla teksti-tv:ltä katsonut tulokset. Floridan peli ei todellakaan ole ollut niin huonoa kuin tulokset antaa ymmärtää...Suosittelenkin kaikkia katsomaan tänään Viasatilta Florida-pittsburgh pelin (Viasat näkyy kaikille ilmaiseksi tämän vknlopun), sen jlkeen on sentään jotain perusteitä avautumiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä yhtä naurettavaa puolustaa Floridan hyvyyttä suosittelemalla yhtä peliä katsottavaksi syksyllä. Ja toisaalta kyllä muakin ärsyttää että oon nähny vasta kaks peliä Panttereita, koska joutuu käymään töissä välillä, eikä ole aikaa katsoa noita kaikkia pelejä yöllä, kuten sinulla on. Pitää nukkuakin välillä. Yhtä asiallinen leimaaminen kuin se, että väität täällä ihmisiä teksti-tv -seuraajiksi kylmiltään.

--- Lainaus päättyy ---

No mitä helvettiä sinä uliset? Katson töiden jälkeen Viaplaysta jälkilähetyksenä mutta ilmeisesti väärin katsottu. Suosittelin katsomaan Panthersin peliä koska sattuu tulemaan kaikille ilmaiseksi TV:stä, väärin suositeltu. Meinaat siis että tiesin Panthersin voittavan Pensin tänään, Back to the Future 2 anyone??

Edit Enkä kylmitään väitä ketään teksti-tv seuraajaksi vaan jos täällä huutelee kuinka onnettomaan jengiin Barkov on joutunut ei vain yksinkertaisesti ole katsonut pelejä koska se ei ole ollut niin huonoa kuin tulos antaa ymmärtää, muutamaa erä lukuunottamatta... Osui ainakin kohdalleen sinun kohdalla  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta