Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (262/396) > >>

Ljpp:
Joku voisi tietysti spekuloida niin päin, että onko Floridan järkeä käyttää Barkovin edullisesta tulokassopimuksesta yksi vuosi tähän kauteen? Joukkueen menestymismahdollisuudet ovat jokatapauksessa olemattomat. Barkovista ei tarvitse kehittyä kuin kohtalainen sarjajyrä ja hänen cap hit nousee moninkertaiseksi, puhumattakaan siitä jos hän hätyyttelee tähtikategoriaa.

vasenpakki:
Mikäs pelaajan mahdollisuuudet on tässä vaiheessa sanoa, että "Ei saatana kiitos ja moi mä lähen vaikka Dallasiin". Ilmeisesti Barkoville kuitenkin ottajia löytysi muualtakin.

tsrautia:

--- Lainaus käyttäjältä: vasenpakki - Lokakuu 11, 2013, 14:29:38 ---Mikäs pelaajan mahdollisuuudet on tässä vaiheessa sanoa, että "Ei saatana kiitos ja moi mä lähen vaikka Dallasiin". Ilmeisesti Barkoville kuitenkin ottajia löytysi muualtakin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei minkäänlaista mahdollisuutta.

kontio:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Lokakuu 11, 2013, 14:57:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: vasenpakki - Lokakuu 11, 2013, 14:29:38 ---Mikäs pelaajan mahdollisuuudet on tässä vaiheessa sanoa, että "Ei saatana kiitos ja moi mä lähen vaikka Dallasiin". Ilmeisesti Barkoville kuitenkin ottajia löytysi muualtakin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei minkäänlaista mahdollisuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Eikä tarvetta kun joukkuetta on selvästi rakennettu pidemmällä tähtäimellä kuin alkukausi. Tavoite lienee 3-4 kauden päässä olla korkeammalla

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Lokakuu 11, 2013, 13:53:56 ---Joku voisi tietysti spekuloida niin päin, että onko Floridan järkeä käyttää Barkovin edullisesta tulokassopimuksesta yksi vuosi tähän kauteen? Joukkueen menestymismahdollisuudet ovat jokatapauksessa olemattomat. Barkovista ei tarvitse kehittyä kuin kohtalainen sarjajyrä ja hänen cap hit nousee moninkertaiseksi, puhumattakaan siitä jos hän hätyyttelee tähtikategoriaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä samaa mietin myös, jos vaikka sittenkin Barkov nähtäisiin rapakon tällä puolella vielä kerran ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta