Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (242/396) > >>

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Syyskuu 19, 2013, 15:25:14 ---Mä en tajua teitä.. Te niinku salaa toivotte että Barkov ei vielä pärjäis NHL:Ssä..
--- Lainaus päättyy ---

Ei sinne olisi ollut pakko, eikä olisi pitänyt, vielä lähteä. Miksi ei voi ajatella järjellä ja toimia sen mukaan? Parempi olisi ollut vielä yksi kausi Tapparan valmennuksessa. Näkisin että tuossa riskeerataan aika paljon kun poika laitetaan pahan loukkaantumisen jälkeen todella kovaan paikkaan, jossa aikaa ja armoa ei ole. Vai eikö siinä ole riskiä teidän mielestä, jopa uran kannalta? Eikö vuoden päästä terveenä (?) ja henkisestikin vahvempana olisi parempi?

Sen kyllä ymmärrän että Sasha itse ei jarruttele, ei oikein voi. Mutta kuten sanoin, katsellaan mitä tulee ja toivotaan parasta ensisijaisesti Barkoville itselleen.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Syyskuu 19, 2013, 15:25:14 ---Mä en tajua teitä.. Te niinku salaa toivotte että Barkov ei vielä pärjäis NHL:Ssä..

--- Lainaus päättyy ---
Sellainen juttu ettei nää toivomisista ole kiinni vaan tekemisestä. Sasha pelaa NHL:ssa jos se nähdään parhaaksi. Itse toivon että pelaajalle tehdään se mikä on parasta hänen kehitykselleen. Aika kovaan paikkaan jätkä joutuu näyttöjä antamaan. Mielestäni kukaan täällä ei edes toivo hänen epäonnistumista.  Oma mielipiteeni on ainakaan Ahl:ää ei ole järkeä pelata, onko se edes mahdollista vai ei?

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Syyskuu 19, 2013, 16:09:27 ---Näkisin että tuossa riskeerataan aika paljon kun poika laitetaan pahan loukkaantumisen jälkeen todella kovaan paikkaan, jossa aikaa ja armoa ei ole. Vai eikö siinä ole riskiä teidän mielestä, jopa uran kannalta? Eikö vuoden päästä terveenä (?) ja henkisestikin vahvempana olisi parempi?
--- Lainaus päättyy ---

Eniten pelkään minäkin tätä, että kun loukkaantuminen takana. Viime kaudella huomasi SM-liigassakin, ettei fyysisyys ole koosta huolimatta nuoren iän vuoksi vielä hirveän kovalla tasolla. Nämä yhdistettynä hieman pelottaa, että mahdollisesti hieman puolikuntoisena tulee joku ikävä niitti NHL:ssä joka pistää taas pidemmäksi aikaa telakalle. Ei sillä etteikö sitä voisi SM-liigassakin tulla, mutta NHL:ssä riski on nopeuden ja fyysisemmän pelityylin vuoksi kuitenkin suurempi.

Sashalle toivon toki parasta, mutta kuten jotkut muutkin ovat jo yrittäneet perustella, sen perusteella mitä Barkovia on (suhteellisen paljon) seurannut viimeiset pari vuotta ja erityisesti kevään loukkaantumisen ja kuluneen kesän ja alkusyksyn rapakon takaa kuultujen uutisten pohjalta tuntuisi jotenkin, että SM-liiga ja Tappara olisi tälle kaudelle paras vaihtoehto miehelle itselleenkin (ilman muuta olisi Tapparalle vielä isompi juttu). Toivon totta kai että onnistuu Floridassa heti ja näyttää epäilijöille ja erityisesti Panthersin faneille, mutta hieman pelottaa ettei vielä tällä kaudella lyö itseään änärissä läpi. No, aika näyttää, seuraava kuukausi on mielenkiintoista aikaa meille kaikille!

Corkscrew:
Muotoillaan nyt näin että todella suuresti ihmettelen ja suu auki nostelen hattua jos Sasha ottaa heti Floridasta pelipaikan 1-2-ketjuista ja pelaa täyden kauden isossa roolissa. Kyllähän Suomessa monet "asiantuntijat" sanovat että poika on valmis, mutta sitten sen vasta näkee kun pelit alkavat. Toki olen ylpeä ja tyytyväinen jos Barkov onnistuu heti, mutta hieno olisi tuollaista virtuoosia vielä vuosi katsella täälläkin. Ei hän kuitenkaan vielä mitenkään erityisesti ole SM-liigassa dominoinut, joten pelipaikka Floridan NHL-joukkueesta edellyttää sitä että viime kesänä on otettu isoja harppauksia.

TaPPi:
Itse pidän kanssa erittäin epätodennäköisenä jopa mahdottomana että Florida lähtisi Barkovilla ykkössentterinä kauteen. Ei niin tule todellakaan tapahtumaan huomioiden sen että Barkovin pärjäämisestä NHL:ssa ei ole mitään takuita VIELÄ.Kaiken lisäksi Barkov ei ole vielä edes täydessä kunnossa. Jos hyvin lähtee menemään niin tämä on toki mahdollista ,mutta en kuitenkaan siihen usko. Todennäköisesti Barkov aloittaa kakkos tai kolmoskentässä näin aluksi. Itse veikkailen että kolmoskenttä vakiutuu Sashan pelipaikaksi ja pystyy sen hoitamaan hyvin. Näin ollen en myöskään usko että on Suomeen palaamassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta