Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (240/396) > >>

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Syyskuu 19, 2013, 11:15:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Juissi - Syyskuu 19, 2013, 11:07:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Syyskuu 19, 2013, 10:55:44 ---Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

--- Lainaus päättyy ---

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

--- Lainaus päättyy ---

Ei pelannut läpi. Otteet ailahtelivat kauden sisällä johtuen nuoresta iästä eikä fyysinen kunto ollut ilmeisesti vielä siinä kunnossa, että liiga olisi jotenkin jo nähty. Mitä pidemmälle viime kausi eteni, sitä enemmän Koskiranta meni pelillisesti ohi.

--- Lainaus päättyy ---

Aikahan sen näyttää mutta, mun mielestä ainakin, jos mies NHL:ssa pärjää alkavalla kaudella niin sm-liiga pelattu läpi.

juujep:
Juissihan vääntää kuin savolainen. Eli suomeksi sä toivot Barkovin pelaavan mielummin muualla kuin Tapparassa. Oletko yhtä onnellinen Tuukan ja Koskirannan puolesta. Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta saisin suoran vastauksen. Ei ollenkaan pahalla.

Messi:
Käännetäämpä toisin päin. Olet seurannut Sashan kehittymistä ja pelaamista jo hänen lapsuudestaan saakka. Iloisena, jopa osallisena, että poika kehittyy, toiveikkain mielin , että joskus NHL:ään. Nyt kun se toteutuu, niin sinä toivot,että Sasha epäonnistuu? Onko näin? Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta tajuat pointin. Ei millään pahalla.

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 19, 2013, 11:52:12 ---Käännetäämpä toisin päin. Olet seurannut Sashan kehittymistä ja pelaamista jo hänen lapsuudestaan saakka. Iloisena, jopa osallisena, että poika kehittyy, toiveikkain mielin , että joskus NHL:ään. Nyt kun se toteutuu, niin sinä toivot,että Sasha epäonnistuu? Onko näin? Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta tajuat pointin. Ei millään pahalla.

--- Lainaus päättyy ---
Mä en ole toivonut Sashalle mitään epäonnea. En näe mitään pointtia sun esimerkissä. No, ehkä se pointti, että sinä fanitat yksilöitä joukkueen sisällä ja minä joukkuetta. Kaikki saa kannattaa omalla tavalla, mutta itseäni on ihmetyttänyt pitkän aikaa, mikä ajatus on takana kun Tapparasta lähtee huippuosaamista ja se on vielä hyvä asia.

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Syyskuu 19, 2013, 11:48:08 ---Juissihan vääntää kuin savolainen. Eli suomeksi sä toivot Barkovin pelaavan mielummin muualla kuin Tapparassa. Oletko yhtä onnellinen Tuukan ja Koskirannan puolesta. Väänsin asian mustavalkoiseksi, jotta saisin suoran vastauksen. Ei ollenkaan pahalla.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kun mää toivon näkeväni Sashan Tapparassa koko miehen uran ajan, mutta realisti olen sen verran, että mies kun nyt jo on valmis NHL:aan niin siellä toivon miehen onnistuvan. Enkä ole onnellinen yhdenkään tuon tason jätkän lähdöstä. Toki Tuukan ja Jarnonkin olisin mieluiten tälläkin kaudella Tapparassa nähnyt, mutta edelleen realiteetit huomioiden nämä on pakollisia menetyksiä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta