Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (239/396) > >>

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: Juissi - Syyskuu 19, 2013, 10:17:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 19, 2013, 09:50:27 ---MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D

--- Lainaus päättyy ---


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mä en kyllä käsitä pätkääkään, että loistavan Tapparakasvattin toivotaan pelaavan jossain muualla kuin voittamassa Tapparalle mestaruutta. Yhtä paljon harmittaa myös minua  Tuukan ja Koskirannan lähtö. Ihan sama mihin liigaan tekijämiehet poistuu.
typo

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Syyskuu 19, 2013, 10:29:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Juissi - Syyskuu 19, 2013, 10:17:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 19, 2013, 09:50:27 ---MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D

--- Lainaus päättyy ---


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mä en kyllä käsitä pätkääkään, että loistavan Tapparakasvattin toivotaan pelaavan jossain muualla kuin voittamassa Tapparalle mestaruutta. Yhtä paljon harmittaa myös minua harmittaa Tuukan ja Koskirannan lähtö. Ihan sama mihin liigaan tekijämiehet poistuu.

--- Lainaus päättyy ---


Niin, ihan sen takia tätä toivon, kun Sashan jokaisesta kommentista huokuu se halu pelata NHL:ssa ja tietäen paljonko äijä haluaisi meillä Tapparassa pelata niin, jos NHL menee sen halun edelle vielä niin voidaanko me muuta toivoa?

juujep:
Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä). 

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Syyskuu 19, 2013, 10:55:44 ---Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

--- Lainaus päättyy ---

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

Screamager:

--- Lainaus käyttäjältä: Juissi - Syyskuu 19, 2013, 11:07:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: juujep - Syyskuu 19, 2013, 10:55:44 ---Kyllähän kaikki toivoo Barkovin uralle sitä parasta mutta mulle jääkiekkojoukkue Tapparan etu menee yksilöiden edun edelle, puhutaan siis vain jääkiekko(viihteestä).

--- Lainaus päättyy ---

Se on tottakai ymmärrettävä näkemys ja tottakai olisin enemmän kuin iloinen jengin puolesta, jos Sasha tulisi takaisin. Totuus vaan on se, että Sasha pelasi sm-liigan mestaruutta vaille "läpi".

--- Lainaus päättyy ---

Ei pelannut läpi. Otteet ailahtelivat kauden sisällä johtuen nuoresta iästä eikä fyysinen kunto ollut ilmeisesti vielä siinä kunnossa, että liiga olisi jotenkin jo nähty. Mitä pidemmälle viime kausi eteni, sitä enemmän Koskiranta meni pelillisesti ohi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta