Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (238/396) > >>

Mr.Peter:
Heh, oli pakko kiinnittää huomiota tuohon tukkajukan kommenttiin: Itse vähän salaa ja varmaan aika
monikin toivoisi, että Sasha tulisi maitojunalla takaisin ainakin vuodeksi. Olisihan se aivan huikea sentteri tuohon nykyiseen Tapparaan.
Toivon toki, että onnistuu rapakon takana ennemmin tai myöhemmin.
Se maitojuna olisi kyllä positiivisella tavalla maitojuna ainakin Tappara-faneille. ;)

keigykedy:
Minä en toivo salaa vaan ihan avoimesti että Sasha lähetetään tänne ja vielä äkkiä ainakin vuodeksi !
Ehtii sinne rapakon taakse vielä takomaan taaloja monen monta vuotta ja valmiimpana !

Messi:
MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D

Juissi:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Syyskuu 19, 2013, 09:50:27 ---MInä taas toivon, että Sasha onnistuu heti ja näyttää kaikille, mikä hän on miehiään kiekkoilijana. Tovion myös, että Tappara pärjää ilman häntäkin. Toivottavasti hänen ei tarvitse palata tänne pelaamaan ihan heti...noin 20 vuoteen. :D

--- Lainaus päättyy ---


Olen itse samaa mieltä! Jos jostain syystä ei sitten pelipaikkaa aukene, niin mielellään otetaan vastaan tottakai, mutta ensisijaisesti toivon pelaavan Panthersissa. En tiedä onko muut huomanneet, mutta on täysin käsittämätöntä median toiminta Sashan kanssa, ekassa pelissä onnistu ihan hyvin niin oli aika hiljaista viimeyönä 0+0 ja epäonnistui rankkarissa niin siitä kirjoitetaan heti ja revitellään "Barkov mokasi" -tyyliin. En jumalauta tajua, miksi media ei näe, että tässä on oikeasti lahjakkain ja NHL-kiekkoon sopivin suomalainen junnu ties kuinka pitkään aikaan. MG ja Teräväinen on oikeasti aivan keskinkertaisuuksia Sashaan verrattuna etenkin, kun katsotaan sopivuutta NHL-kiekkoon nimenomaan.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Syyskuu 19, 2013, 09:45:34 ---Minä en toivo salaa vaan ihan avoimesti että Sasha lähetetään tänne ja vielä äkkiä ainakin vuodeksi !
Ehtii sinne rapakon taakse vielä takomaan taaloja monen monta vuotta ja valmiimpana !

--- Lainaus päättyy ---

Saatan myös omata aika vahvat sinioranssit lasit, mutta samoilla linjoilla mennään.

Jos karusti puhutaan niin evvk joku suomikiekolle hieno juttu jos pääsee pelaamaan heti NHL:ssä. Pelaahan se siellä jos taso riittää, niin sen pitää mennäkin. Jos Florida kokee, että Tapparaan vain niin mitä pahaa siinäkään on? Jannu ehtii varmasti vielä tekemään uraa Floridassa.

Yleensäkin vtuttaa kun Granlundilla ja Barkovilla on jokin suomikiekon sanansaattaja viittana. Silti suurin osa salaa toivoo näiden uran kusevan rapakon takana. Jos paikka ei heti aukeakaan niin Liiga on surkea tasoltaan, pelaajat on surkeita ja ei voi kehittyä täällä... Voisi vain kuvitella suomalaisen median reaktion jos Barkov lähetettäisiin Tapparaan. Ja ne otsikot ei kehuvia olisi, mutta ketä kiinnostaa? Pääasia että pelaaja ja joukkue tietää missä mennään.

Tuli vähän tällänen avautuminen tähän väliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta