Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (232/396) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: tm78 - Elokuu 07, 2013, 12:59:06 ---Eikös Barkovilla napasahtanut olkapäästä jänne (supraspinatus) poikki ? Tuo vamma paranemisineen ja kuntoutuksineen vie leikkauksesta laskien puoli vuotta.

--- Lainaus päättyy ---
Olikos se mopoauton vaihdekeppikäsi? Saako niitä automaattilaatikolla?
Onko Barkov ollut jäätreeneissä?

tonizzz:
Iltaa. Mites tuota jos Barkov nyt lähtee NHL:ään niin saako Tappara sen n. 350k? Vai onko siirto jo tiedossa ja rahat tuhlattu ja ei kerrota kellekkään vai miten? Itse olen miettinyt kyseistä asiaa että jos Barkov nyt menee sinne ja me saataisiin se jotain 350k? niin mitä sillä rahalla tehdään? Uus pelaaja? Kuka ulos? Kertokaa viisaammat.

Messi:
Kirjataan rajojen tullessa tilille, kirjanpitoon: kassa an myynnit (tai jokin muu vastaava tili). ja annetaan summan korjata omaa pääomaa paremmaksi. Tämä on liikeyritys. Tämän kauden hankinnat tällä erää on tehty, niin kuin valkku sanoi.

Linden #16:
Muutamalla suulla tänään hallilla sitä arvuuteltiin,että onko Sashan olkapää parantunut/kuntoutunut siinä määrin mitä on odotettu ja onko iskussa lähtemään sittenkään vielä pohjois-amerikkaan...

Toki tietysti siinä on sekin puoli,että onko sitten kunnossa pelata täälläkään. Tai siis "antaako" panthers miljoonasijoituksensa pelata täälläkään kovin helpolla,mikäli kuntoutuksen kanssa on tullut ajallisesti takapakkia.

Siis en kuullu keltään ns. luotettavalta mitään,vaan jäi vaivaamaan omaa mieltä kun useassa otteessa hallilla asia nousi puheeksi ja jotkut olivat tietävinään jotain pojan kunnosta ja lähinnä siittä,että lisävoiman hankinta NHL-kaukaloita varten ei olisi sujunut ihan odotetusti..

Mr.Peter:
Sen verran olen Sashan kuntoutumisesta kuullut, että mies on muuten ihan saakelin kovassa kunnossa, mutta
olkapäätä tarvitsee varovasti kuntouttaa, koska kyseinen vamma on helposti uusiutuvaa lajia jos sitä ei parantele
huolellisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta