Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (231/396) > >>

Messi:
Teoriassa saattaa olla mahdollista, että Sasha ei pelaa vielä missään moneen kuukauteen. Näyttää niin hitaasti paranevan tuo vamma, ainakin näin ulkopuolisesta.

Hende:
Avaas Messi vähän tarkemmin äskeistä...

Missä Barkov menee tällä hetkellä? Joko saa reenata täysipainotteisesti vai pelkkää luistelua tms?
Sulla ilmeisesti itse havaittua tietoa asiasta.

Messi:
Kuten sanoin, ulkopuolisia havaintoja. En ole edes pitkään aikaan nähnyt kölöviä. Kun lukee juttuja mediasta, ja Sasha kertoilee, että ei voi vielä laukoa kunnolla puhumattakaan kontaktista,  jota ei ole tosin edes ollut tarjolla, niin siitä voi päätellä, että saattaahan tuo vielä kestää. Loukkantumisesta on jo kulunut muutama kuukausi ja 1 kk siinä menee aika nopeasti. Korostan että minulla ei tässä asiassa ole sisäpiirin tietoa ja minä toivon, että Sasha olisi kunnossa mahdollisimman pian, että voisi maailmalle näyttää närhen munat:D

coly:
Tuttavallani on ollut hieman saman tapainen vamma. Mainitsi myös olkapään kuntouttamisen olevan raskasta puuhaa.

Barkovin vamma on luultavasti parantunut. Se täytyy kuitenkin myös vielä kuntouttaa. Pitää kuitenkin muistaa ettei se "parantuminen" tarkoita, että olisi valmis heti ottamaan kontaktia ja tekemään maksimaalisia temppuja olkapäällä. Lisäksi mitään ylimääräistä hoppua ei olkapään kanssa oteta, se lienee kaikkien pitkän tähtäimen etu.

tm78:
Eikös Barkovilla napasahtanut olkapäästä jänne (supraspinatus) poikki ? Tuo vamma paranemisineen ja kuntoutuksineen vie leikkauksesta laskien puoli vuotta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta