Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Aleksander Barkov Jr.

<< < (211/396) > >>

axe86:

--- Lainaus käyttäjältä: hat3breeder - Heinäkuu 01, 2013, 23:22:29 ---Sekin on jännä miten ainoastaan ne jotka kannattavat Tapparaa toivovat että Barkov pelais Tapparassa ens kaudella..  Mä voisin lyödä vaikka kiveksistäni vetoa että Sasha pelaa Floridassa tulevalla kaudella.

--- Lainaus päättyy ---
Totta kai täällä Tapparahenkisellä foorumilla tilannetta tarkastellaan myös "oma lehmä ojassa" -mentaliteetilla ja niin kuuluukin olla eikä siinä ole mitään väärää (tai mielestäni myöskään mitään jännää). Toinen seikka on myös se, että meistä monet ovat seuranneet Sashaa pari viime kautta paljon tarkemmin kuin suuri osa Suomen muista jääkiekkoihmisistä, joten heihin verrattuna meillä on hyvät eväät puntaroida Sashan NHL-valmiutta. Ja omastakin mielestäni viime kaudesta jäi sellainen maku, ettei kuitenkaan ehkä poika ole vielä fyysisesti valmis meren taakse. En jää itkemään mikäli lähtee jo nyt ja olen äärimmäinen onnellinen mikäli lyö itsensä läpi, mutta itse jos valintoja tekisin niin yksi vuosi täällä.

Onneks me ei kuitenkaan valintoja tehdä vaan ollaan täällä spekuloimassa - sehän tän keskustelupalstan idea on. Jos se jotakuta ärsyttää niin kannattaa pysyä poissa.

Screamager:
cace6969, mua kummastuttaa ajatus siitä, että syyskuussa 18 vuotta täyttävän loukkaantumisesta toipuvan pelaajan peliliiga olisi jotenkin päätetty neljää kuukautta ennen kauden alkua toukokuussa. Edes varaavaa seuraa ei silloin ollut tiedossa eikä sen tarpeita. Ajatus on peräti absurdi.

Manse-Fani:
Sportti.com: Florida ja Barkov neuvotteluissa

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: Screamager - Heinäkuu 02, 2013, 07:12:08 ---cace6969, mua kummastuttaa ajatus siitä, että syyskuussa 18 vuotta täyttävän loukkaantumisesta toipuvan pelaajan peliliiga olisi jotenkin päätetty neljää kuukautta ennen kauden alkua toukokuussa. Edes varaavaa seuraa ei silloin ollut tiedossa eikä sen tarpeita. Ajatus on peräti absurdi.

--- Lainaus päättyy ---
Eli et usko siihen että Nhl joukkueet ja Barkov ovat olleet yhteydessä jo ennen varaustilaisuutta ja tehneet alustavia suunnitelmia? Selvä. Vai että Absurdia... :D

Löki:
Tuleeko kirveestä selkään, mutta jotenkin tuntuu siltä että Barkovilta ja co. on vähän mopo karannut NHL:n suhteen.Jos on Tapparassa kantavia voimia se ei tarkoita sitä että pärjää NHL:ssä.Etenkin kun on rikkinäinen harjoituskausi takana eikä kovista peleistä ole kokemusta.Minusta pitäisi kaikien osapuolten laittaa jäitä hattuun ja antaa pojan kehittyä vielä vuoden täällä jolloin hän saa kokemusta A-maajoukueesta sekä kovista arvoturnauksista.Jos ja kun siellä pärjää on moninverroin helpompaa lähteä NHL ja olla heti joukkueen kantavia voimia.Jos hän ensikaudella ei saa tarpeeksi peliaikaa voi arvokisat unohtaa ja sitä kautta arvokasta kokemusta.Ei NHL eikä raha sieltä mihinkään karkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta