Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

A-nuorten ottelut 2011-12

<< < (16/23) > >>

taappara:
Kyllähän se valitettavasti niin on, että tuon ikäiset usein alkavat pitää itseään muita parempina. Varsinkin tiettyjen piirien ihmiset. Itse olen sen ikäinen että näistä asioista olen aikas hyvin perillä. Siinä ne muut asiat alkavat kiinnostaa enemmän, kun tulee se 16-17 vuotta täyteen. Harrastukset jäävät usein taka-alalle. Harmi, jos näin on käynyt junioritoimintamme toiselle timantille, Tanukselle, joka kuitenkin oli viime vuonna vielä Barkovin tasoinen.

Nuuska huuleen on aika tuttu näky näissä lätkäpiireissä, ja muuallakin. Onneksi B on tajunnut keskittyä olennaiseen, eikä taida muuten pilata suutaan sillä mustalla ruotsalaisella pskallakaan?

tukkajukka2012:
Toinen "timantti" Tanushan oli Barkovin aisaparina maajoukkueessa vuosi sitten vielä ihan huikee..Sashallahan on se kyky tehdä kavereista hyviä. Tällä kaudella en usko että Tanus edes enää saa paikkaa maajoukkueeseen. En o kyllä tarkistanu,vaikka olis ollukki,mutta sen tien että ei se ainakaan siellä tehoillu oo. Toki syynä on sekin että aisapari on paremmissa piireissä. Mutta iso syy on siinäkin että reenit ei maistu. Kyllä Tanus vielä liigaa pelaa,mutta ei nhlää. Enkä ny tarkota hyökätä Tanusta vastaan,se on vaan yleisesti samaa meininkiä.

tapparafaniii:
Tanus oli vuoden vaihteessa U17 turnauksessa Kanadassa jossa Suomi tuli 2. Tanuksen tehot 5.otteluun 5+11=16. Joten osaa hän edelleen pelata.

taappara:

--- Lainaus käyttäjältä: tapparafaniii - Tammikuu 15, 2012, 14:18:22 ---Tanus oli vuoden vaihteessa U17 turnauksessa Kanadassa jossa Suomi tuli 2. Tanuksen tehot 5.otteluun 5+11=16. Joten osaa hän edelleen pelata.

--- Lainaus päättyy ---
Ja onhan Tanus vetänyt A:ssa 24 peliä, 24 pistettä. Ilman Barkovia. Mutta jos ei jalat pysy maassa, niin se on huonompi homma

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: tukkajukka2012 - Tammikuu 15, 2012, 14:12:53 ---Toinen "timantti" Tanushan oli Barkovin aisaparina maajoukkueessa vuosi sitten vielä ihan huikee..Sashallahan on se kyky tehdä kavereista hyviä. Tällä kaudella en usko että Tanus edes enää saa paikkaa maajoukkueeseen.
--- Lainaus päättyy ---

Se on kyllä huolestuttavaa, jos Tanusta ei valita U18-kisoihin. Barkov on loistava pelaaja ja tekee vähemmän heikkomistakin pelaajien rinnalla kovia tehoja, mutta kyllä Tanus on oikeasti todella lahjakas ja potentiaalia on vaikka kuinka. Sikäli yllättävää kuulla, että Tanusta ei harjoittelu enää kiinnosta. Olen ollut siinä uskossa, että Tanus on ainakin nuorempana ollut hyvin tervepäinen kaveri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta