Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

A-nuorten ottelut 2011-12

<< < (11/23) > >>

HuiHai:
Itse seurasin tulospalvelusta tämän päivän Jyp- peliä ja mietin, että on varmaan mielenkiintoinen peli!
Jyp johti 2-0. Tappara nousi 4-2 johtoon. Sitten Jyp tasoitti ja loppu mentiinkin maaleja vuorotellen tehden.
Harmi, ettei voittoa tullut tänään, mutta piste kuitenkin.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Bouma - Marraskuu 27, 2011, 17:01:39 ---Ihan hyvä saldo viikonlopulta - 7 pistetä. Tänään Jyppiä vastaan olisi ollut mahdollisuus 3 pisteeseen mutta 6-7 rl jälkeen päättyi kuitenkin. Johdettiin 4-2 toisen erän jälkeen mutta Jyp meni vielä ohi ja vielä tultiin lopussa tasoihin. Viihdyttävä peli.

--- Lainaus päättyy ---

NÄNÄNNÄNNÄNÄNÄNÄÄ EN KUULE EN NÄE NÄNÄNÄNÄÄ EN VOI VIHELTÄÄ. Oli kyllä kamalaa tuomaritoimintaa tänään. Tosin liiton kouluttajat luultavasti taputtelevat selkään, että oli kyllä jämäkkä olemus kentällä, tosi terävät käsimerkit ja järkevästi liikuttu kentällä.

ekunkikat:

Tapparalla peli hyvin hallussa ekan ja tokan erän. Ekassa maalit kävi tekemässä jyp ja tokassa tuli onnistumiset Tapparalle. Viimeinen erä oli huono pelillisesti. Ehkä kolmas peli kolmeen päivään hyydytti jo vähän pohkeitakin. Ei ollu vääryys, että varsinainen päättyi tasan ja rankkarit nyt on aina sitten tuuristakin kiinni.

Totta on, että tuomareilta jäi selkeitä viheltämättä kuten se kamppi, jonka takia jyp sai lopussa vastaiskusta maalin. Tappara kuitenkin luovutti otteen jypille kolmannessa ihan suotta ja antoi avaimet tasoittamiseen. Sama kävi eilen toisessa erässä vantaata vastaan, kun pääsivät ekassa erässä kaksnolla johtoon.

Hiukan ihmetytti ettei pari kaveria saanut peliaikaa juuri yhtään koko viikonloppuna vaikka olivat pukeneet, kun kuitenkin paljon pelanneilla hyökkääjillä alkoi piiputtaa.

Mazza:
Junnuja tarkemmin seuraaville kysymys, onko ensi kaudella niin että yli-ikäisiä ei enää A-nuorissa saa peluuttaa? Jostain olin tällaisen lukevinani ja Tapparan osalta se tarkoittaisi aika monen A-ikäisen vanhenemista ulos sarjasta ensi kaudeksi. Kuitenkin näistä -92 syntyneistä vain Räty on päässyt testaamaan liigavauhtinsa tällä kaudella. Mitä tekevät Rundgren, Dvoracek, Laakso, Pursimo ja kumppanit?

Mr.Peter:
Onhan siellä -91 Arttu Ilomäki ja Lehtosen Jani joilla loppuisi nuo junnuhommat, jos en ny väärin ole ymmärtäny.
Mä luulen, että kyl siellä osa lähtee mestiksen kautta kokeilemaan miesten pelejä ja esim. Ilomäki ym...kokeile kesällä taas miesten
joukkueen mukana, jos vaikka mahtuis porukkaan. Ainakin pisteitä Artulle on kertynyt hyvin, pistepörssin kolmantena 37 pisteellä.
Lehtosen Janista ei nyt ole muistikuvaa, minkälainen pelaaja on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta