Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (16/34) > >>

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Toukokuu 04, 2012, 08:32:06 ---Ensi mietteet paidasta ovat, että erittäin tylsä ja mitäänsanomaton siitä on saatu tehtyä. Kuten edellä todettu, niin logo pitäisi saada selvästi isommalla, kun tilaakin näyttää olevan. Paita näyttää melko vanhanaikaiselta ja mieluummin näkisin mentävän modernimpaan suuntaan. Myös oranssit housut (joihin ei kosketa!) eivät kauhean hyvin tuohon sovi, ainakaan tuossa kuvassa. Mikäli tuo paita on lopullinen, niin positiivista on mainosten vähyys, verrattuna monen muun joukkueen tilkkutäkkeihin. Kotipaita olisi tietysti myös mielenkiintoista nähdä, mutta pieni pettymys ainakin itselleni tuo vieraspaita on. Eipä sillä sen suurempaa väliä kuitenkaan ole. Pääasia, että joukkue pelaa hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä samasta aiheesta näemmä kiisteltiin jo aiemmin ja tuota mieltä olin silloin ja olen edelleen.

LAPA:
Nimimerkki "axe" kirjoitti jatkoaikaan näistä lehdistötilaisuuden Tapparan paidoista 28.5 seuraavaa


Kävin mittaamassa. Tuon kuvassa olevan Tappara-paidan logo on vähän reilu puoli senttiä korkeampi eli isompi kuin viime kauden pelipaidoissa. Ehkä tuossa paidassa on nyt väljempää logon ympärillä niin se näyttää enemmän pieneltä. Kuvasta ei näy kunnolla, mutta kyljissä ja hihojen alapinnoissa on väriä lisää. Isompia oransseja alueita paidoissa ei ole, asukokonaisuudessa se tulee sitten housuista.

Mutta joku raakamallikappalehan tuo. Parempi odotella jokainen mainoslätkä vielä mukaan ennen kuin tietää todella miltä se näyttää.

Tmo:
Itselle tuo valkoinen oli aluksi hieman pettymys, mutta nyt jotenkin pidän siitä jo.

Huomaattehan että kainalosta paistaa sinistä ja oranssi.  :)

tsrautia:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Elokuu 27, 2012, 18:08:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Toukokuu 04, 2012, 08:32:06 --- Paita näyttää melko vanhanaikaiselta ja mieluummin näkisin mentävän modernimpaan suuntaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä samasta aiheesta näemmä kiisteltiin jo aiemmin ja tuota mieltä olin silloin ja olen edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Millainen on mielestäsi modernimpi? Ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkä näet modernina :) Itse nimittäin olen aina tykännyt esimerkiksi änäripaidoista, koska ovat aika retroja. Myös jatkoajan puolella suuri osa kirjoittajista on simppeleiden änäripaitojen kannalla.

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Elokuu 28, 2012, 10:02:25 ---Millainen on mielestäsi modernimpi? Ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkä näet modernina :) Itse nimittäin olen aina tykännyt esimerkiksi änäripaidoista, koska ovat aika retroja. Myös jatkoajan puolella suuri osa kirjoittajista on simppeleiden änäripaitojen kannalla.

--- Lainaus päättyy ---

Ei hajuakaan mitä on tuolloin tullut ajateltua. :) Varmaan jotain särmikkäämpää ja vaikka jotain kiinnostavaa yksityiskohtaa tuohon paitaan olisin kaipaillut, kenties. Retrohan on in ja aika moni joukkue sellaiseen suuntaan paitojaan vie. Tapparan osalta nuo vanhat pelipaidat eivät hirveitä hurraahuutoja aiheuta, mutta voisihan sitä ottaa vaikutteita esim. Edmontonin suunnalta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta