Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (14/34) > >>

Mazza:
Ainakin paita on helkkarin ruma verrattuna ET-pelipaitaan. Toisaalta ihan sama miltä se näyttää, jos joukkue voittaa. Optikollakin täytynee käydä kunhan ehtii.

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Elokuu 26, 2012, 20:09:07 ---Ainakin paita on helkkarin ruma verrattuna ET-pelipaitaan. Toisaalta ihan sama miltä se näyttää, jos joukkue voittaa. Optikollakin täytynee käydä kunhan ehtii.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan pätevän näköinenhän tuo on, vaikka logo onkin melko pieni. Oranssit hartiat olisi hyvä lisä tuohon paitaan.

tsrautia:

--- Lainaus käyttäjältä: Mazza - Elokuu 26, 2012, 20:09:07 ---Ainakin paita on helkkarin ruma verrattuna ET-pelipaitaan. Toisaalta ihan sama miltä se näyttää, jos joukkue voittaa. Optikollakin täytynee käydä kunhan ehtii.

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestäni tuo tiedotustilaisuudessa esillä ollut paita oli taas ihan helkkarin hieno. Paita on todella kliininen ja tyylikäs, suurin osa liigajoukkueista pilaa paitansa nykyään tilkkutäkkimainoksilla, joissa on ihan eri värimaailma itse paidan kanssa. Tuossa Tapparan paidassa taas mikään ei pomppaa silmille, logo saisi tosin olla isompi.

Mutta varmasti sieltä tulee liigaan meiltäkin sellanen tilkkutäkki. Tapparan ET-paidassa häiritsee oudon pienet numerot selässä.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Elokuu 27, 2012, 08:20:00 ---Minun mielestäni tuo tiedotustilaisuudessa esillä ollut paita oli taas ihan helkkarin hieno. Tuossa Tapparan paidassa taas mikään ei pomppaa silmille, logo saisi tosin olla isompi.

--- Lainaus päättyy ---

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. Hieno kokonaisuus, joskin logo saisi olla suurempi. Koskahan muuten ne viralliset paidat on nähtävillä/julkaistaan? Kauden avauksessa?

Vai onko nuo ET-paidat virallisesti jo oikeat ilman mainoksen palasia?

Green Hill:
Mun mielestä kanssa kuvan paita on pirun hieno.Valkoisena vielä parempi kun kuvittelis saman sinisenä.
Toivottavasti nuo olisi viralliset pelipaidat.Ei saa olla liikaa mainoksia,ne pilaa paidan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta