Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (10/34) > >>

marjaliisa:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Toukokuu 02, 2012, 21:09:07 ---Itse ainakin tykkäsin tuosta striimin

--- Lainaus päättyy ---
Striimin? Mutta tää ainaki osuu mun silmään hyvin,         http://tappara.fi/liiga/historia/tekstit/miksa.html tai sitten noi mikkä oli 03 vuonna. Mutta pääasia on että oransseihin housuihin ei kosketa eikä logoon.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Toukokuu 02, 2012, 21:09:07 ---Itse ainakin tykkäsin tuosta striimin paidasta! Vaikkakin melkoisen yksitoikkoinen mutta mielestäni jotenkin erittäin tyylikäs.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä siihen väriä saadaan, kun kaikki sponsorit on liimattu.

Linden #16:
Oikeesti eikai tuo valkonen paita,joka näyttää vanhalta Tapparan kaupungiosapaidalta vaan ole tulossa. Mun mielestä olis järkyn hienot juurikin Oilersilta varastettu pohja ja siihen sommiteltuna Tapparan logo ja mainokset,oranssit pelihousut ja koko oranssit/koko siniset kypärät oilersin värimaailmalla/vanhan Tapparan oranssilla ja sinisellä ja valkonen minimiin. Viraspaidassa tosin pakko olla valkosta..

taappara:
Onpas HMV-paita tuo em. rätti! Ei saa syttymään ei sitten millään.

- Logo isommaksi vaikka väkisin. Logon alla olevaa sponsoria saa 5cm alemmaksi, ja yllä olevaa ainakin muutaman sentin ylemmäksi. Logon korkeutta saadaan näin lisätyksi noin 10cm, ja leveyttä tulee automaattisesti--> Kirveslogo on huomattavasti suurempi.

-Valkoista pois ja vähän sinistä ja/tai oranssia mukaan, vaikka puhutaankin vieraspaidasta.

-Vähän jotain uutta "stailia" nyt, kiitos. Helmaan, kylkiin?

coly:
Kai mun vedettävä vastarantaan ja sanottava, että hieno tuo valkoinen rätti... Siinä on jotain pelkistetyn tappavaa tylyyttyä, juuri sellinen kuin Tapparan tulee ollakin. Toki voidaan keskustella logon koosta jne... Mutta noin ennakkoon annan peukkua tuolle!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta