Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (5/34) > >>

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Huhtikuu 14, 2012, 05:11:52 ---Tästä voitaisii jo luopua, sekä noista porkkanan värisistä pöksyistä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ikinä luovuta porkkanapöksyistä! Kuten edellä todettiin: yhtä iso osa tapparalaisuutta kuin kirves-logokin. Pelipaitaa voisi tosin hieman uudistaa, mutta kyllä minä koen oranssin enemmän Tapparan väriksi kuin sinisen. Ei sillä, että minunkin mielestäni sinistä voisi paidassa lisätä tai ainakin sävyä muuttaa, mutta pöksyihin ei kosketa.

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Huhtikuu 14, 2012, 10:25:50 ---Ei ikinä luovuta porkkanapöksyistä!

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä tuohon Oilersin vanhaan oranssi-siniseen malliin (nykyinenhän on lähempänä sinipunaista) sopisi oranssit housut hyvin. Siihen vielä sini-valko-oranssit sukat ja avot. Se mikä tuossa miellyttää on myös riittävän suuret numerot selkäpuolella.

Mainosten lätkimisen jälkeen hienokin pelipaita menettää poikkeuksetta hienoudestaan, mutta tämänkin pystyy tekemään hyvällä maulla, kun ei ota Ilveksestä mallia.

KILO:
Itse en oikein lämpene tuolle materiaalille, mistä (ainakin fani-) paidat on tehty. Pidän enemmän NHL-paitojen tyylisestä materiaalista. Sen suuntaista on ilveksen puolella ja taitaa olla myös jokereilla. Tuossa Tapparan värimaailmassa on liikaa ajauduttu kirkkaiden värien maailmaan. Oranssi on nykyjään kuin huomioväri ja sininenkin on liian ylisaturoitunut. Maltillisemmat, murretummat värit olisivat mielestäni hienommat. Retropaidan meininki on hyvään suuntaan, mutta näin NHL-paitafanina siinäkin on jotain "mätää". Tapparan sivuilla '89-kuvassa olevat ns. Apu-paidat on järjettömän hienot. Mainitusta Oilersista voisi ottaa mallia paidan vääntämisessä.

ekunkikat:


Oranssit housut = Tappara

Tota kokeiltiin joskus vaihtaa, mutta kannattajien vastustus sinisiin housuihin oli valtava ja vanhat porkkanapöksyt otettiin käyttöön vielä saman kauden aikana. Jyrkkä ei vaihdolle!!!! Siniset kypärät on musta parhaat. Valkoiset ja oranssit ei niissä toimi.

Tein pari Tappara-simulaatiota Oilersin paitoihin (Linkit alla).

http://aijaa.com/005269997901

http://aijaa.com/008339997902

Vaikka noihin eteen laittais yhden pääsponssin vaakunan alle/päälle ja taakse numeron alle toisen, niin ei näyttäis vielä ollenkaan pahalle. Mutta tilkkutäkkinä mikä tahansa paita tuhotaan. Ilveksen ja Kärppien paidat oli tällä kaudella aivan karmeat.

coly:
Heh, vain ei porkkanapöksyihin saa koskea. Itse olen kyllä sitä mieltä, että olisi aika uudistua, koska mun mielestä ne on vain rumat. Se, että niillä on historiallista painoarvoa ei saa mun vaakakuppia kääntymää. Meitin pitäs olla tyylikkään näköisiä kaukalossa ;) Ainoa asia mikä on pyhää on tietenkin logo. Kaikkea muuta saa mielestäni muuttaa ja pitääkin muuttua ajan hengen mukana.

Aloin itesekin muistelemaan aikaa jolloin oli siniset pöksyt, muistaakseni Finnairin logolla. Ottaisin heti takaisin jos saisin päättää.

Ps. Ei olisi yhtään hassummat nuo Oilersin paidat ja varsinkn "ekunkikkojen" tuunaukset oli hyvät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta