Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (28/34) > >>

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Elokuu 22, 2014, 10:33:17 ---Ihan hyvältähän noi siniset pöksyt näytti kun paidan alareunassa oli oranssit raidat ja sukissa leveät oranssit raidat. Ilman sitä paidan alareunan oranssia raitaa olis ollu varmaan vähän liian sininen kokonaisuus.... se punanen hiha ei oikein istunut kokonaisuuteen, mutta onneks se on siinä pelkästään CHL:ssä. Samoin se top scorer paita oli melko tökerön näkönen, niin kun ennakoinkin,

--- Lainaus päättyy ---

Vieraspaidassa tuo oranssiton ongelma sitten tulee. Itse asiassa CHL:n jossain esillä olleissa grafiikkakuvissa Tapparan valkoisessa paidassa oli oranssi alaosa, mutta ite paidassa se näkyy olevan sininen. Eli oranssi väri puuttuu koko lailla kokonaan asusta. Kumpikin pelipaita kuvassa.

Top Scorerissa ulkoasua pahempi juttu mun mielestä on se, että siinä ei ole mitään tunnistetta kuka se pelaaja on, ei pelinumeroakaan missään. Kyllähän ny Krisu Kuuselan tunnistaa, mutta joku tällänen Dan Kissel tai vastaava on aika mahdoton poimia ilman hyviä esitietoja tai hakuohjelmia.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Elokuu 22, 2014, 10:48:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Elokuu 22, 2014, 10:33:17 ---Ihan hyvältähän noi siniset pöksyt näytti kun paidan alareunassa oli oranssit raidat ja sukissa leveät oranssit raidat. Ilman sitä paidan alareunan oranssia raitaa olis ollu varmaan vähän liian sininen kokonaisuus.... se punanen hiha ei oikein istunut kokonaisuuteen, mutta onneks se on siinä pelkästään CHL:ssä. Samoin se top scorer paita oli melko tökerön näkönen, niin kun ennakoinkin,

--- Lainaus päättyy ---

Vieraspaidassa tuo oranssiton ongelma sitten tulee. Itse asiassa CHL:n jossain esillä olleissa grafiikkakuvissa Tapparan valkoisessa paidassa oli oranssi alaosa, mutta ite paidassa se näkyy olevan sininen. Eli oranssi väri puuttuu koko lailla kokonaan asusta. Kumpikin pelipaita kuvassa.

--- Lainaus päättyy ---
Tietysti Tapparan peliasuun yksinkertaisesti kuuluu oranssi väri, mutta.... jollain kierolla tavalla tuo valkoinenkin paita näyttää todella hyvältä mun silmääni, vaikka siinä ei oranssia paljoa olekaan. Tiedä sitten miten se sopii niiden sinisten housujen kanssa...

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Elokuu 22, 2014, 11:04:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Elokuu 22, 2014, 10:48:31 ---

--- Lainaus päättyy ---

Valkoisen paidan suunnittelussa on tapahtunut selvä looginen virhe. Vieraspaidassa olisi pitänyt vaihtaa vain valkoisen ja sinisen värin paikkoja kotipaitaan nähden. Sinisessä paidassa ohuet valkoiset raidat ja valkoisessa paidassa siniset ohuet raidat. Oranssi osuus pitäisi olla samanlainen molemmissa.

--- Lainaus päättyy ---
Tietysti Tapparan peliasuun yksinkertaisesti kuuluu oranssi väri, mutta.... jollain kierolla tavalla tuo valkoinenkin paita näyttää todella hyvältä mun silmääni, vaikka siinä ei oranssia paljoa olekaan. Tiedä sitten miten se sopii niiden sinisten housujen kanssa...

--- Lainaus päättyy ---

axe86:
Mun mielestä sinisten housujen suurin ongelma on, että ne on liian vaaleet. Huomattavasti vaaleammat kuin asun muu sininenja se sotii pahasti mun silmissä. Jos housut olisivat yhtä tummat kuin asun muu sininen ja tuo hihojen typerä punainen olisi poissa, olisi eiliset asut mielestäni todella hienot. Ja valkoinen paita tosiaan kaipaa sinisen tilalle oranssia ja oranssin tilalle sinistä.

iceman:
Tappara on saanut erikoisluvan "porkkanapöksyjen" käyttöön CHL:ssä... 8)

Lähde:
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/280-elokuu-2014/8286-tappara-sai-luvan-oransseihin-housuihin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta