Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (26/34) > >>

Tmo:
Jatkuuko viime kauden pelipaita-pelleily vai pelattaisiinko jo ihan reilusti kaikki kotipelit sinisissä paidoissa?

Calzo:

--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Elokuu 15, 2013, 16:30:50 ---Jatkuuko viime kauden pelipaita-pelleily vai pelattaisiinko jo ihan reilusti kaikki kotipelit sinisissä paidoissa?

--- Lainaus päättyy ---
Pelleily? Kannattajien äänestykseen ja siten enemmistön toiveeseen tuo nykyinen paitavalinta perustuu....

Linden #16:
Mun mielestä tuo paita mikä nyt on Trophyssä käytössä on todella tyylikäs. Poislukien ehkä vähän tylsän fontin nimessä ja numerossa.
Tuollanen paita liigaankin vaikka sitten mainosten kanssa, niin olisi mun mielestä tyylikkäämpi, kun viimekautiset. Joku joka osaa, niin vois hahmotella miltä sellanen näyttäs mainoksineen..

polvitaklaaja:
Tämän tulevan kauden paitahan muuttuu kuulemma vähän mainosten asettelun suhteen ja onkin hauskaa nähdä onko se Ruotsin suuntaan vai ei.

Kyllähän tuo nykyinen klassinen malli jota ET:ssä käytetään on hieno mutta vain ja ainoastaan ilman mainoksia.

KILO:
Pakko taas hehkuttaa tulevaa Open Ice Winter Classic Tampere 2013 -pelipaitaa, siitä on nimittäin tapahtuman Facebook-sivulla muutama uusi kuva. Ja voin kertoo, on nimittäin jäätävän kuumaa kamaa. Hienoa tästä tekee se, että siitä on tulossa faniversio myyntiin. Olen ymmärtänyt, että näistä tuotteista ei kuitenkaan vastaa Tappara, vaan tapahtuman järjestävä lafka, joten siinä on pieni mutta.

Anyways, näyttää Warriorin tuotteelta, iso logo, hienot värit, narut ja malli näyttää hyvältä (siis paidan malli); ehkä maailman hienoin pelipaita. Eikä Ilveksenkään huono ole, jos sille suunnalle kallistuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta