Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan peliasut

<< < (22/34) > >>

Miksa:
Todella hienot on nuo valkoiset paidat. Kun tuntuu ,että kaikki vaan haluaa sitä retroa hinnalla millä hyvänsä, niin tässä olis hyvä vaihtoehto paidaksi. Valkoinen olis sinänsä retro väri Tapparalle, mutta paita olisi hienon tyylitellyn moderni. Sinänsä ihan sama minkä värisellä siellä askissa touhutaan kunhan peli kulkee, mutta nyt tykästyin tohon valkoiseen niin paljon,että oon jopa hiukka pettyny jos sitä ei valita kotipaidaksi.

Tmo:
Kyllähän näytti siniset paidat hienoilta. Todella upeat.

Kiitosta vaan teille jotka sitä valkoista äänestitte...   ::)

PiKE87:

--- Lainaus käyttäjältä: Tmo - Syyskuu 20, 2012, 15:29:53 ---Kyllähän näytti siniset paidat hienoilta. Todella upeat.

Kiitosta vaan teille jotka sitä valkoista äänestitte...   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Pitää myöntää että hieman tulin katumapäälle kun näin paidat livenä. Oli erittäin komeet!

Fizz:
Itse olin sinisten paitojen kannalla alusta asti, ja mielipide senkuin vahvistui nyt kun näki molemmat käytössä. Kyllä se sininen vaan on se oikea kotipaidan väri, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Valkoinen nyt vaan näyttää auttamatta vieraspaidalta, vaikka hieno onkin.

soosi:
Valkoinen näytti paremmalta; siistimpi, tyylikkäämpi, ei niin joulukuusi/mainostäyteinen ja sivujen tehosteet näkyi paremmin. Sininen on yhtä sekava kuin Ilveksen vihree paita.

Pakko myöntää, että Bluesin valkeat vieraspaidat oli komeemmat; vähemmän mainoksia, ei tilkkutäkki ja logokin taisi rinnassa omma isompi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta