Kirjoittaja Aihe: Tappara-Kärpät 9/12  (Luettu 4216 kertaa)

Rafael

  • Vieras
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #15 : Joulukuu 09, 2006, 20:57:03 »
Parasta antia kuitenkn oli kolmannen erän toteamus kun Tappara ekaa kertaa johti matsia:

"Tästä Tapparan pelityylistähän on ollut paljon puhetta kahvaa kainaloon ja vauhti pois.."

Tässähän on kyseessä ainoastaan putipuhdas oululainen mentaliteetti. Ei ne siitä muuksi muutu.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #16 : Joulukuu 10, 2006, 02:00:54 »
Jaa mää olin tänään kattovinani et kärppäläiset kahvas  ;D
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

hardflip

  • Vieras
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #17 : Joulukuu 10, 2006, 09:53:16 »
Jaa mää olin tänään kattovinani et kärppäläiset kahvas  ;D

Kerkesit ensin, em. postin luettuani mietin pitkään että kyllä se naalinnahkainen keppi oli enemmän kainaloosa kuin kirveenkärki. =)

Muutenkin aikamoiseen mailaviidakkoon sai sukeltaa välillä Kärppien sinisellä...

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #18 : Joulukuu 10, 2006, 12:26:57 »
Eniten yllättää, että nää nopeatkin pelaajat kuten Pesonen ja Pyörälä pistää välillä koukkua kainaloon. Ainakin Pesosen uhrina taisi olla kerran ainakin Petri Kontiola.

hardflip

  • Vieras
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #19 : Joulukuu 10, 2006, 12:28:23 »
Eniten yllättää, että nää nopeatkin pelaajat kuten Pesonen ja Pyörälä pistää välillä koukkua kainaloon. Ainakin Pesosen uhrina taisi olla kerran ainakin Petri Kontiola.

Pesosessa oli eilen muutenkin Neitimäkiläisiä piirteitä, kauheata mussua Rantalalle melkein joka tilanteen jälkeen kun kentällä oli.

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Tappara-Kärpät 9/12
« Vastaus #20 : Joulukuu 10, 2006, 16:55:54 »
Itse olin paikanpäällä ja ei ollut tasollisesti mikään elämää suurempi matsi. Sen sijaan loistavaa viihdettä muuten ja Tapparan tahtotaso oli kyllä jonkun pykälän oululaisia korkeamalla. 0-2 maali menee Nikkilän piikkiin kun tollasen vedon rebound pitäis pystyä ohjaamaan kyllä muualle kuin vastustajan lapaan, tosin pakkikaan ei ollut hereillä tilanteessa. Noh loistokoppeja tuli kyllä sitten muutamia myöhemmin.
Kärpät sössi itse omat hetkensä lopussa jäähyilyyn ja vaikka peli ei ihan torjuntojen näköinen ollut, niin kuitenkin 2 erää mentiin selvästi Tapparan otteessa ekan jäähyerän jälkeen. Tuleva finaalipari...