Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

European Trophy 2011 ja muut harjoitusottelut

<< < (38/42) > >>

Mr.Peter:
No menipä mun veikkaus metsään oikeen komeasti. ::) Vielä olisi huominen Hifki peli ja sitten alkaakin liiga.
Että ei muuta kun uutta matoa koukkuun huomenna ja sitten vain odotellaan pari viikkoa paikallisderpyä.

marjaliisa:
Tosta vaan kun moni on itkenyt täällä noista ketjuista. Niin onkohan valmennus ikinä kokeillut sellasita juttua että pelaajat saisivan ikäänkuin itse valita ketjukaverinsa? tajuatteko mitä tarkoitan? kai he itse tietävät kenen kanssa peli natsaa.

Andy:
Tepsi-peliä näkemättä voin antaa hyvän arvauksen, ettei Makkosen ketju toimi, kun laitureina on Peltola ja Venäläinen. Makkonen tarvitsee kiekollista taitoa rinnalle, joka syöttelee Makkoselle kiekkoa. Muuten ei tule yhtään mitään ja mies on kaikkea muuta kuin liigajengin ykkössentteri.

Ei nää pelit nyt hyvin mee tuloksellisesti ja ei tarvi ihmetellä, jos ennakkoarviot on Tapparan osalta sijat 11-14.

Chips P:
Mä näin eilen kaksi viimeistä erää ja aika kauheeta oli - helppohan tässä on jälkiviisastella, mutta monista optimistisista fani-arvioista huolimatta/poiketen oon ollut keväästä saakka vakavasti huolissani joukkueen taitotasosta ja ylipäätään pärjäämisen mahdollisuuksista tällä kaudella ja nyt näyttää, että huoli oli/on aiheellinen, ikävä kyllä...Ihan KAIKKI mätti eilen. MIKÄÄN ketju ei toiminut ja Järvisenkin kenttä, joka välillä toimi lupaavasti, pyki (ja oli kyllä surkuhupaisa kooltaan).

Tenuten kenttä ja Makkosen kenttä eivät nekään toimineet ja pakeista ainakin Mäntylän ylimielisyys (?), yliyrittäminen (?) tai mikä lie johti virheisiin...Kenties hänellä fiilis, että kun kukaan ei tee mitään/saa mitään aikaiseksi, niin meikä vie tän kiekon vaikka väkisin toiseen päähän - senhän tietää miten siinä käy.

Mun mielestä ollaan siinä vaiheessa kuin viime vuonnakin tähän aikaan, että se "Doell" tarttis jostain kaivaa ja ehkä se paniikki-Topokin...Tapparalta on puuttunut ykköskenttä nyt jo 2 kautta putkeen (Leinonenhan jopa epäsuorasti myönsi tän viime kauden osalta keväällä). Ymmärrän rahatilanteet ja muut realiteetit, mutta jos uusi "huippuhankinta" on laatua Makkonen (jolle varmaan sanottiin joka paikasta muualta ei) niin pahalta tää näyttää.

Z-16:
Ne kaikki yltiöpositiiviset fanit jotka toivomisen sijaan vielä uskoo että Tappara pelaa ja pärjää hyvin voin kysyä vaikka näin, hyvä joukkue pelaa harvoin oikein huonosti ja huonompi joukkue pelaa harvoin oikein hyvin, että kumpaanko kategoriaan mahtaa Tappara noista kuulua?

Tapparan peli on niin helkkarin sekasta, ollaan sitten paineessa omissa tai ilman painetta keskialueella, hyökkäyspäässä ei oikein ole tapahtunut juuri mitään vieläkään, tää on kyllä niin suoraa jatko-osaa viimekaudesta, et kiitos ja näkemiin herra kumikädelle ja Pomolle jos ja kun kontataan alkukaudesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta