Kirjoittaja Aihe: Jääkiekon MM-kisat 2011  (Luettu 19036 kertaa)

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Jääkiekon MM-kisat 2011
« Vastaus #75 : Toukokuu 17, 2011, 13:45:12 »
Sattuisiko jollain olemaan linkkiä josta voisi ladata Suomi - Venäjä välierän, ilmaveiveineen kaikkineen?
Linkkiä netissä ei ole tiedossa, mutta eikös tuo peli nyt ole melkein jokaisella jollain HardDiskillä tai DVD:lle poltettuna... Ite olen HD:ltä pelejä poistellut, kun ei kaikkea maailmassa viitsi säästää. Mutta tuon välierän ja finaalin aion pitää ainakin DVD:llä. On se kuitenkin sen verran historiallista "kauraa"!   8)

Poissa jupetappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Jääkiekon MM-kisat 2011
« Vastaus #76 : Toukokuu 18, 2011, 13:31:25 »
Sattuisiko jollain olemaan linkkiä josta voisi ladata Suomi - Venäjä välierän, ilmaveiveineen kaikkineen?
Linkkiä netissä ei ole tiedossa, mutta eikös tuo peli nyt ole melkein jokaisella jollain HardDiskillä tai DVD:lle poltettuna... Ite olen HD:ltä pelejä poistellut, kun ei kaikkea maailmassa viitsi säästää. Mutta tuon välierän ja finaalin aion pitää ainakin DVD:llä. On se kuitenkin sen verran historiallista "kauraa"!   8)

Finaali ainakin näkyy nyt kokonaisuudessaan areenassa, mutta en tiedä onko välierä ottelua sinne laitettu..

Poissa jussinakki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Jääkiekon MM-kisat 2011
« Vastaus #77 : Toukokuu 31, 2011, 21:15:22 »
Sattuisiko jollain olemaan linkkiä josta voisi ladata Suomi - Venäjä välierän, ilmaveiveineen kaikkineen?
Linkkiä netissä ei ole tiedossa, mutta eikös tuo peli nyt ole melkein jokaisella jollain HardDiskillä tai DVD:lle poltettuna... Ite olen HD:ltä pelejä poistellut, kun ei kaikkea maailmassa viitsi säästää. Mutta tuon välierän ja finaalin aion pitää ainakin DVD:llä. On se kuitenkin sen verran historiallista "kauraa"!   8)

Moro!

Olisiko mitenkään mahdollista, että joku pystyis lähettämään nämä kyseiset Suomi-Venäjä - sekä Suomi-Ruotsi -ottelut esimerkiksi mailin kautta?
Kiitos jo etukäteen :)

Poissa Hakkuri

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 307
  • "Finis coronat opus"
    • Profiili
Vs: Jääkiekon MM-kisat 2011
« Vastaus #78 : Kesäkuu 02, 2011, 21:31:13 »
Mahtaako löytyä "mail serviceä" noille Suomen otteluille... Ovat aika isoja könttejä mailatakin. Jollekin tutulle kaverille voisin laittaa DVD:llä, mutta eivätpä ole kyselleet... Mulla ovat ottelut vielä 5-v vanhan Philipsin HDD & DVD -apparaatin kiintolevyllä. Ties milloin pimahtaa, joten täytyy varmaan ainakin itselleen poltella nopeasti talteen. Hyvinhän tuo laite on toistaiseksi toiminut, mutta ei mulla kyllä ihan oikeasti kauhea luotto ole tuohon brändiin. Joskus nyt vaan menin lankaan ja moisen hommasin...   ;D