Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

10 veikkausta kaudesta 2011-2012

<< < (6/16) > >>

Podolski:
Nämähän ovat nimenomaan heittoja ja arvasin että tuo osuu silmään. Mutta onko Jesse harjoitellut kuin urheilija? Onko siitä varmuus? Vai onko neste noussu päähän? Luulen kyllä että Jesse pelaa hyvän kauden mutta miestä on hehkutettu niin paljon että väkisin se alkaa tuntumaan päänupissa.

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: Podolski - Kesäkuu 03, 2011, 22:41:27 ---Nämähän ovat nimenomaan heittoja ja arvasin että tuo osuu silmään. Mutta onko Jesse harjoitellut kuin urheilija? Onko siitä varmuus? Vai onko neste noussu päähän? Luulen kyllä että Jesse pelaa hyvän kauden mutta miestä on hehkutettu niin paljon että väkisin se alkaa tuntumaan päänupissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni Jessellä ei ole ikinä hehkutus, parjaus, hypetys tai dissaus vaikuttaneet urheilullisiin tuloksiin. Ainoastaan pojan/miehen oma asenne ja halu pelata kiekkoa. Jesse on luonnonlahjakkuus, taiteilija ja oman tien kulkija, jota ei paljoa hetkeuta suuntaan eikä toiseen mitä muut hänestä puhuvat tai kirjoittavat. Tämän kuvan olen itse miehestä saanut kun olemme jutelleet tuopin ääressä.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: IlvesMan - Kesäkuu 04, 2011, 01:22:18 ---Mielestäni Jessellä ei ole ikinä hehkutus, parjaus, hypetys tai dissaus vaikuttaneet urheilullisiin tuloksiin. Ainoastaan pojan/miehen oma asenne ja halu pelata kiekkoa. Jesse on luonnonlahjakkuus, taiteilija ja oman tien kulkija, jota ei paljoa hetkeuta suuntaan eikä toiseen mitä muut hänestä puhuvat tai kirjoittavat. Tämän kuvan olen itse miehestä saanut kun olemme jutelleet tuopin ääressä.

--- Lainaus päättyy ---
No onhan tuossa noita arvelluttaviakin asioita. Jotta hyvin voi ottaa flopinkin mahdollisuuden keskusteluun.
Tosin itse näen "kristallipallosta" että samaa tasoa tai hiukan paremmin ku viime kausi.

Hende:
1. Tapparassa ovi käy pariin kertaan kauden aikana.
2. Metsola pelaa enemmän pelejä kuin Nieminen.
3. Pentikäinen ei pelaa Tapparassa (Tää menee 99% varmasti pieleen...  :P )
4. Erkinjuntti ja Tenute Tapparan parhaat pistemiehet.
5. Lähde saa viimeinkin enemmän vastuuta ja täyttää saappaat mallikkaasti.
6. Tappara 6 parhaan joukossa runkkiksen jälkeen.
7. Hifk pelaa jälleen mitaleista.
8. Saravo pelaa loistavan kauden, tehden siinä sivussa paremmat tehot kuin viime kaudella.
9. Ilves pelaa alkukauden hyvin muttaa hiipuu kevätkaudella.
10. Kauden loppuvaiheilla huhuillaan taas kovasti Ville Niämistä Tapparaan.

sant3ri:
1. Jani Nieminen pelaa uskomattoman syksyn, mutta kausi päättyy Marraskuussa loukkaantumiseen.
2. Kim Strömberg sijoittuu koko liigan pistepörssissä 15-parhaan joukkooon.
3. Cepis osoittautuu loistavaksi hankinnaksi
4. Tappara sijoittuu runkosarjassa korkeamalle kuin Rauman Lukko
5. Tapparasta pääsee 2 pelaajaa Karjala-turnaukseen.
6. Tappara vaihtaa maalitorvinsa
7. Yksi Tapparanpelaaja loukkaantuu harjoituspeleissä
8. Makkonen palaa hyvälle tasolle
9 Tenute floppaa
10. Tappara juhlii keväällä SUOMEN MESTARUUTTA  ??? ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta