Kirjoittaja Aihe: Jussi Makkonen  (Luettu 105206 kertaa)

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #330 : Maaliskuu 08, 2013, 02:18:45 »
Siinä vei Moran Makkosta, niinkuin Ojanen Immosta keväällä 2008 playoffsarjassa Tappara-Jyp. Sillä erotuksella että Janne laitto kiekon talteen yläpesään heti alotuksen jälkeen. :) Kyllä joo nyt vietiin Jussia 100-0.
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa Tammos

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 370
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #331 : Maaliskuu 27, 2013, 23:59:59 »
Rautakorpi Makkosesta kysyttäessä: 'tähän aikaan vuodesta pystyy kaikki pelaamaan'.

Eli ilmeisesti Makkosella jotain vaivaa on, mutta tarvittaessa kuitenkin kaukaloon saadaan ainakin jossakin kunnossa.

Poissa Tude

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #332 : Maaliskuu 28, 2013, 08:49:23 »
No viimeistään nyt on Venun ja Makkosen vuoro jos Barkov ja CC loukkaantu!
"Suomalaisessa kulttuurissa on puolet paskaa niinkuin Himangan akan pierussa." - Tarmo Manni

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #333 : Huhtikuu 01, 2013, 21:22:55 »
Jussi oli tänään hyvä! Hyviä ajoja maalille, ja muutenkin loi paljon vaarallisia tilanteita, johti Tapparan parasta kentällistä.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #334 : Huhtikuu 03, 2013, 21:14:17 »
Peliaikaa 9.02, 3 laukausta ja jatkoajan voittomaali. Ei hullumpaa

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #335 : Huhtikuu 03, 2013, 21:18:00 »
Joo ei ollu loppuhaastattelussa ees hiki. :)

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #336 : Huhtikuu 03, 2013, 21:22:38 »
Joo ei ollu loppuhaastattelussa ees hiki. :)
Loppuhaastattelusta tuli mieleen, että kyllä tais Jussi karvanverran olla innoissaan voittomaalista. Käsi väpätti sen verran mailan päällä. :D Mutta hieno onnistuminen tärkeään paikkaan, vaikka eihän tuon Opan syötön jälkeen tarvinnut kun lyödä kiekko tyhjiin.
Otetaan se mikä meille kuuluu.

juujep

  • Vieras
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #337 : Huhtikuu 03, 2013, 21:32:44 »
Tätä kaveria on suolattu tää kausi. Nyt vähän aukeaa joukkupelien arvaamattomuus joillekkin. Nyt vain hattua kouraan ja kredittiä antamaan samalla vimmalla kuin shaisse lensi pitkin kautta. Tonselmille:siihen vaadittiin myös aloitusvoitto Azevedoa vastaan, ei viitti vähätellä kun mä vaan oon kuullu jonkun joskus epäonnistuvankin vastaavassa paikassa painepaikassa. Kysy vaikka siltä Lukon pelaajalta Metsolan seikkaellessa.
ps. Viimekauden ykköskenttä on ratkassu välierien molemmat pelit. Olisitteko viimesyksynä arvannut tämän?

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #338 : Huhtikuu 03, 2013, 21:58:48 »
Joo, ilmanmuuta Makkoselta mitään pois ottamatta. Jokainen palanen meidän joukkueesta on perhanan tärkee meille näissä peleissä. Hyvä huomio tuo aloituksen voittaminen mutta eihän se nyt poista sitä, että ei tarvinnut kun lyödä kiekko tyhjiin. Ei tartte kimppuun käyrä, emmää Makkosta oo juurikaan kritisoinut.
Otetaan se mikä meille kuuluu.

juujep

  • Vieras
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #339 : Huhtikuu 03, 2013, 22:12:55 »
Eihän siinä mitään tonselmi. Sattu vaan sun kirjoitus sopivasti. Palola teki huikeen esityön maaliin mutta yksikin Jarno veti kans tyhjiin, eikä kukaan vaan maininnu homman helppoudesta.

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #340 : Huhtikuu 06, 2013, 13:27:14 »
Mun mielestä Jussi oli eilen pirteellä pelipäällä, yllätti ainakin itseni positiivisesti. Muutama hyvä oivallus pelin tiimellyksessä ja vastuutakin kertyi kohtuullisesti. Jotenkin tuntui että oli saanut itseluottamusta lisää, lieneekö sitten Raumalla tehdyllä maalilla osansa asiassa. Muutenkin neloskenttä pelas ihan hyvin ja toivotaan että taso säilyy jatkossakin.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #341 : Huhtikuu 23, 2013, 22:38:09 »
Yllätin itseni olemalla tietämätön: Jussi Makkosella on näköjään optio ensikaudestakin Tapparaan. En tiedä, enkä
muista onko se ns. seuran optio vai kuinka. Makkonen on kuitenkin tehnyt 8+9 pisteet 3-4 kentän sentterinä ja on ainakin
mun silmään ollut ihan OK noissa playoffseissa. Mitenköhän on, kannattaisiko pitää Jussi vielä ensivuosi tuossa roolissa,
vai antaa mennä?
Itse en oikein tiedä kuka olisi parempi tuohon rooliin ensikaudella? Vähän haaveiluksi menee lopussa, mutta sellainen
esim. Steve Guolla tyylinen kolmos sentterihän sopisi tuohon joukkueeseen kuin nenä päähän.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #342 : Huhtikuu 23, 2013, 22:52:30 »
Ulos vaan. Ei ole kaksinen pelaaja, vaikka onkin Poffien edetessä parantanut otteitaan. Luistelu ja kiekollinen peli eivät yksinkertaisesti ole enää nyky-Tapparan tasolla. Itse haaveilen kolmossentterin rooliin "TuomasVänttismäistä" ratkaisua, joka toimii alivoimaspesialistina.

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #343 : Huhtikuu 24, 2013, 10:46:20 »
Ulos vaan. Ei ole kaksinen pelaaja, vaikka onkin Poffien edetessä parantanut otteitaan. Luistelu ja kiekollinen peli eivät yksinkertaisesti ole enää nyky-Tapparan tasolla. Itse haaveilen kolmossentterin rooliin "TuomasVänttismäistä" ratkaisua, joka toimii alivoimaspesialistina.

Olen samoilla linjoilla. Mies on tuskin kovinkaan halpa nelossentteriksi, ja siinä voidaan pitää jotakin muutakin halvempaa vaihtoehtoa (Malinen, JMJ etc.). Mies on pelannut hyvät pleijarit, kiitos siitä ! Mutta isommassa kuvassa juurikin luistelu ja kiekollinen peli kuten taappara tuossa yllä mainitsi eivät ole kovin kaksisella tasolla. Ei käytä kokoaan hyväksi oikeastaan ollenkaan ja ratkaisut maalipaikoissa ovat todella heikkoja jo heikon vedonkin vuoksi. Pisteet 8+9 ovat kuitenkin kolmos-nelossentterille ihan ok. En nyt hirveästi pety jos jatkaa, mutta en jää suremaan mikäli lähtee pois. Tällä hetkellä kuitenkin heittäisin mielummin Malisen neloseen ja tosiaan hankkisin kolmoseen jonkun puolustusvoittoisen, mutta ei täysin kädettömän vaihtoehdon (unelmapelaaja=Petteri Wirtanen/Tuomas Vänttinen).

Poissa Kylmäpää-Kake

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 193
    • Profiili
Vs: Jussi Makkonen
« Vastaus #344 : Huhtikuu 24, 2013, 17:11:49 »
Tänään Jussi Makkonen iskee synttäreidensä kunniaksi maalin tai pari. :D ;)
- Lähtökohtana on se, että kaikki yrittää niin helkkaristi. Pelikirjoilla siellä ei pärjää, Jukka Rautakorpi.