Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (150/158) > >>

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Maaliskuu 13, 2012, 01:51:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kiekko-Urpo - Maaliskuu 12, 2012, 21:11:12 ---... Kyllä tuo tasoero mestiksen ja liigan välillä on vielä niin suuri ettei taida Sportilla olla mahdollisuuksia. Ja jos Sportilla viimeistelytaito on  heikohkoa, niin ainoa mikä voi heidät pelastaa on Ilveksen maalivahti-sekoilu!

--- Lainaus päättyy ---
Tänään kattelin ton finaalisarjan toisen pelin, ja Sportin välieriä katoin pari, ei oo mitään toivoa Ilvestä vastaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kattellu kanssa mestiksen loppuotteluita (melkeen kaikki erät) ja semmosta kuraa on ettei ongelmaa Ilvekselle jos edes pikkasen vaivautuvat yrittämään.
Ilves voi hävitä maalivahtisekoululla vain laittamalla Marti Järventien maalivahdiksi Toskalan varusteilla.

Naapuri:
Terve tuloa vaan kaikille tapparalaisille katsomaa lätkää torstain jälkeenkin Hakametsään. On se hienoa, että edes toisella tamperelaisella kausi jatkuu :)

Mr.Peter:
Kyllä voi hitsi, että oon kauhean kateellinen naapurijoukkueelle kun kausi jatkuu. Mutta tällaista tämä kiekko
parhaimmillaan on, toisille pomppi ja toisille ei. ;D
Mielenkiintoista on muuten nähdä kuinka paljon nuo karsinnat kiinnostaa tamperelaisia. Kuinkas muuten silloin
viimeksi kun ipa karsi, oliko väkeä paljon hallissa? Mä en meinaan yhtään muista.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.Peter - Maaliskuu 13, 2012, 22:47:45 ---Mielenkiintoista on muuten nähdä kuinka paljon nuo karsinnat kiinnostaa tamperelaisia. Kuinkas muuten silloin
viimeksi kun ipa karsi, oliko väkeä paljon hallissa? Mä en meinaan yhtään muista.

--- Lainaus päättyy ---
Keskimäärin nelisen tuhatta

http://www.sm-liiga.fi/ottelut.html?s=09-10&b=re

Jaakkima:
Veikkaajassa oli erittäin mielenkiintoinen juttu Ilveksen ahdingosta, kannatta lukea sillä siinä oli taustoja valaistu hyvin.

 Pitääpä ottaa tuo kuva talteen (24-25 sivuilla), oli niin kivan näkönen.

Meskasen vastaukset olivat lievästi sanoen erittäin ylimielisiä, huomaa että on pinna kireällä. Kysymykseen miksi Ilveksen uskottavuus on taas lähes mennyt, Meskanen jännästi siirtää vastuun urheilullisesta puolesta Hiitelälle.

Itse kyllä menen mieluummin katsomaan playoffseja kuin karsintaa joten kiitos ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta