Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (115/158) > >>

Joksu:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 27, 2012, 10:23:14 ---Onhan Tampereen kiekko todella surkealla tasolla tällä hetkellä ja itse huokaisen Tapparan "karsinta-peikon" suhteen vasta kun oikeasti se on matemaattisestikin varma. Meillä Tapparassa voi tulevaisuudessa homma kirkastua mutta Ilveksessä ei ole näköpiirissä sitäkään... Joten ei käy kateeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Itse huokaisen kanssa Tapparan kohdalla karsinnoista vasta sitten kun matematiikalla se ei enään ole mahdollista. Totta on, että tuo Naapurin meininki laittaa ihmettelemään. Jos olisin ilveksen kannataja alkaisi oikeasti jo pikkaisen huolestuttamaan, sillä hävisiväthän ne harjoituspeleissäkin KooKoolle, joten miksi se ei voisi toistua. Sitten nämä myynnit ymmärrän jos sieltä on tulossa uusia, huomattavasti kovempia luita kokoonpanoon, mutta kuinkahan suuri veto joukkueeseen edes on, koska tuskin he pystyvät rahalla lähtee kunnolla kilpaileen!

keigykedy:
Mä en usko että tässä on pääsyynä taloudelliset asiat. Itse luulen että Ilveksen tilanne sarjataulukossa on nyt tajuttu ja hyväksytty pukukopissakin ja että kaikki fokus on nyt enään karsintojen välttämisessä tai sarjapaikan säilyttämisessä. Veikkaisin että Helminen & Hiitelä on ilmoittanut että jos on pelaajia jotka eivät pysty 100 % sitoutumaan näihin jäljellä oleviin peleihin ja Ilvekseen ja haluavat playoffeja pelaaviin joukkueisiin niin ovat vapaita etsimään uuden seuran. Viimeinen asia mitä Ilves tässä tilanteessa tarvitsee on asennevammaisia taiteilijoita.

Rouhija:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Tammikuu 27, 2012, 10:34:49 ---Mä en usko että tässä on pääsyynä taloudelliset asiat. Itse luulen että Ilveksen tilanne sarjataulukossa on nyt tajuttu ja hyväksytty pukukopissakin ja että kaikki fokus on nyt enään karsintojen välttämisessä tai sarjapaikan säilyttämisessä. Veikkaisin että Helminen & Hiitelä on ilmoittanut että jos on pelaajia jotka eivät pysty 100 % sitoutumaan näihin jäljellä oleviin peleihin ja Ilvekseen ja haluavat playoffeja pelaaviin joukkueisiin niin ovat vapaita etsimään uuden seuran. Viimeinen asia mitä Ilves tässä tilanteessa tarvitsee on asennevammaisia taiteilijoita.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tapauksessa vaan liipasimella oli Lee ja Glenn, jotka eivät parhaalla tahdollakaan ole asennevammaisia taiteilijoita.
Mutta tuskin sitä tarkoititkaan.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Tammikuu 27, 2012, 10:34:49 ---Viimeinen asia mitä Ilves tässä tilanteessa tarvitsee on asennevammaisia taiteilijoita.

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestäni Glenn ja Lee on nimenomaan ollut kaukana asennevammaisista taiteilijoista, päinvastoin. Ilvesläiset Naapuri ja Kaukosäädin voi korjata jos olen väärässä. Toki Glennin otteet ovat ailahtelevia mutta kuulemma nytkin parantanut suuresti otteitaan kevättä kohti. Omasta mielestäni nimenomaan Ässiltä ja KalPalta todella hyviä hakuja omaan joukkueensa kumpainenkin.

keigykedy:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 27, 2012, 10:38:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: keigykedy - Tammikuu 27, 2012, 10:34:49 ---Viimeinen asia mitä Ilves tässä tilanteessa tarvitsee on asennevammaisia taiteilijoita.

--- Lainaus päättyy ---

Minun mielestäni Glenn ja Lee on nimenomaan ollut kaukana asennevammaisista taiteilijoista, päinvastoin. Ilvesläiset Naapuri ja Kaukosäädin voi korjata jos olen väärässä. Toki Glennin otteet ovat ailahtelevia mutta kuulemma nytkin parantanut suuresti otteitaan kevättä kohti. Omasta mielestäni nimenomaan Ässiltä ja KalPalta todella hyviä hakuja omaan joukkueensa kumpainenkin.

--- Lainaus päättyy ---

En missään nimessä tarkoittanut että kumpikaan olisi ollut tähän päivään asti asennevammainen. En yhtään kuitenkaan epäile etteikö nämä ilman ensi kauden sopimusta olevat ulkkarit mielummin siirtyisi menestyksestä pelaavaan jengiin loppukaudeksi ja siten antamaan näyttöjä ensi kautta varten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta