Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves kaudella 2011-12

<< < (48/158) > >>

repekka:
Seisomalippu paikallispeliin ennakkoon ostettuna 18,5e/ hallilta 20e! Herranjestas minkä hintasta! Tappara-lisä 5e! VIISI EUROA :D jo on aikoihin eletty. Täytynee yrittää tupakkipaikan kautta sisään....

IlvesMan:

--- Lainaus käyttäjältä: repekka - Lokakuu 24, 2011, 16:24:06 ---Seisomalippu paikallispeliin ennakkoon ostettuna 18,5e/ hallilta 20e! Herranjestas minkä hintasta! Tappara-lisä 5e! VIISI EUROA :D jo on aikoihin eletty. Täytynee yrittää tupakkipaikan kautta sisään....

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä jo melko julmetun hintaista, mutta toisaalta tällä kaudella on vain kaksi Ilves-Tappara peliä ellei tammikuuntasauksessa kohdata. Oma järjenjuoksuni kertoo että kohdataan, sillä jonki kumpi tulee tarpeeksi alhaalla taulukossa olemaan jotta pääsee valitsemaan. Toinen Ilves-Tappara onkin sitten to 26.1.

Itse tulen halliin lipulla joka maksaa 15.50€

himmmaaa:

--- Lainaus käyttäjältä: repekka - Lokakuu 24, 2011, 16:24:06 ---Seisomalippu paikallispeliin ennakkoon ostettuna 18,5e/ hallilta 20e! Herranjestas minkä hintasta! Tappara-lisä 5e! VIISI EUROA :D jo on aikoihin eletty. Täytynee yrittää tupakkipaikan kautta sisään....

--- Lainaus päättyy ---

Ihmekkös ettei Ilves ole saanut hallia täyteen 2 vuoteen paikallispeleissä, eikä ole tainnut olla muissakaan peleissä

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: himmmaaa - Lokakuu 24, 2011, 17:28:31 ---Ihmekkös ettei Ilves ole saanut hallia täyteen 2 vuoteen paikallispeleissä, eikä ole tainnut olla muissakaan peleissä

--- Lainaus päättyy ---
Täysi halli ei ole itsetarkoitus. Jos sieltä puuttuu 300 henkeä, niin se ei vaikuta tunnelmaan mitenkään, mutta voi tuoda paremman taloudellisen tuloksen.

Tuo täyden hallin saaminen vaatii myös vierasjoukkueen kannattajien runsasta paikalle saapumista. Itse paikalla monesti olleena olen kokenut niin, että Tapparan kotipeleihin saapuu selvästi enemmän ilvesläisiä, kuin Ilveksen peliin tapparalaisia. Tämä arvioni perustuu optiseen ja kuuloon perustuvaan tarkasteluun.

Kyljys:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 24, 2011, 19:59:51 ---Tuo täyden hallin saaminen vaatii myös vierasjoukkueen kannattajien runsasta paikalle saapumista. Itse paikalla monesti olleena olen kokenut niin, että Tapparan kotipeleihin saapuu selvästi enemmän ilvesläisiä, kuin Ilveksen peliin tapparalaisia. Tämä arvioni perustuu optiseen ja kuuloon perustuvaan tarkasteluun.

--- Lainaus päättyy ---

Totta on, että täyden hallin myyminen vaatii myös runsaasti toisen paikallisen kannattajia paikalle, ellein sen hetken kotijoukkueella ole mikään valtava buumi päällä. Tapparan kannattajien vähäisempään saapumiseen paikalle vaikuttaa varmasti myös se, että Tapparafanit istuvat suurimmaksi osaksi C-katsomoissa joiden lipun hinta on Ilves-Tappara otteluihin kohtuu suolainen 25€. Kun taas Ilvesläiset miehittää tutun seisomakulmauksensa yli kymppiä halvemmalla.

Itse katson nuo ottelut mielummin joistain muualta kuin paikan päältä ja juon Tapparan kotipelissä samalla rahalla viisi keskiolutta. Perjantaina nähdään riittääkö ilveksen hienot otteet (kuulemma hallinneet Kalpaa vastaan ja haastaneet myös Pelikaaneja) hallin loppuun myymiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta