Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan toimihenkilöhuhut

<< < (8/53) > >>

tukkajukka2012:

iskukykyinen joo. Jos koko valmennusryhmä olis todella sitä kirkkainta a-ryhmää. Mut mestaruudesta taisteleva joukkue siltikään.
Jos nyt ajattelee vaikka minkälaisen nipun jokerit ja hifk saa. Ja tapparalla ei o edes ykkös sentteriä.. Ni ei Jukan kannata tollasee nippuun kannata lähtee mainettaan törsää. Itse en Jukkana lähtis muuta kun sellaseen organisaatioon jola on täydet mahdollisuuset voittaa mestaruus seuraavan 3vuoden aikana. Sitä ei tappara tällä nipulla,organisaatiolla,eikä tällä taloustilanteella ole!

Ka siihen että kuka Jukan olis palkannu jos ei Mikki.... Hmm riippuu kovin moonesta. Mutta kukas sen mikin on palkannu...olisko hallitus. V...u miten juntti kysymys.

Hende:
Juuri näin, Mikilläkin on omat ylemmät portaansa, juurikin hallitus. Itse en jaksa uskoa, että Leinonen väistyis. Luulen, että organisaatiossa tehdään muutoksia ja Leinonen tulee jatkamaan jossain pestissä. Tukkajukka2012, voisitko valottaa pikkusen salaisuuden verhoa, mistä noin suuri varmuus, että Rautakorpi on tulossa Tapparan organisaatioon? On todella loistava homma mikäli tulee mutta ite odottelen vesi kielellä jotain tiedotustilaisuutta asiasta tms.

Luulen, että Tapparan kelkka kääntyy parempaan suuntaan siinä vaiheessa, voi olla, että palataan takas niihin aikoihin mitä monet täälläkin kaipailee...

mrcrowley:
Kultajukka bongattu Tampereen Ikeasta. Oli siellä vaimonsa kanssa ja kovasti näytti fokus olevan kylpyhuonekalusteissa. Tämä tieto ynnättynä muutama viesti aikaisempaan viestiin voisi kertoa jostain "suuremmasta". Onko asunto Tampereella (tai tässä lähellä), jonne kalusteita etsitään? Kenties työpaikka häämöttää tässä kaupungissa lähitulevaisuudessa....mene ja tiedä..??

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Syyskuu 10, 2011, 22:57:54 ---Kultajukka bongattu Tampereen Ikeasta. Oli siellä vaimonsa kanssa ja kovasti näytti fokus olevan kylpyhuonekalusteissa. Tämä tieto ynnättynä muutama viesti aikaisempaan viestiin voisi kertoa jostain "suuremmasta". Onko asunto Tampereella (tai tässä lähellä), jonne kalusteita etsitään? Kenties työpaikka häämöttää tässä kaupungissa lähitulevaisuudessa....mene ja tiedä..??

--- Lainaus päättyy ---
Mahtaakos kuitenkin Vierumäellä asua kun eikös työpiste ole siellä. Tuo Vantaan Ikea on paljon likempänä Vierumäkeä. Tässä meille palstan sherlok holmeseille mietittävää.

Toinen vaihtoehto,  olisko Tampereelle jääny käsiin omistusasunto jota vuokraa? Ny on räävitön hyyryläinen ruvennu rettelöimään kylppärin vaatimattomasta tasosta olamatonta vuokraa vasten ja Jukka ei kun hakemaan kullalla silattua kalustetta Iikkeasta....  tai jotain.

Mailavirtuoosi:
Oon kanssa kuullu jo pitkän aikaa juttua että Rautakorpi on ollu vaikuttamassa jo tän kauden joukkueeseen. Se pitäis olla ihan selkiö että Jukkis on palaamassa kehiin mutta se mikä meikäläiselle on ei oo täysin valjennu "sisäpiirin" puheista että mikä mahtaa olla Rautakorven rooli. Hyppääkö penkin taakse vai ottaako esimerkiksi urheilutoimenjohtajan roolin? Ja tää Tapola on kanssa tulossa mukaan. Jännä nähdä kuinka Hirvosen käy jos sattuiskin tänä vuonna onnistumaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta