Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan toimihenkilöhuhut

<< < (6/53) > >>

tukkajukka2012:
Tosta Tapolan Jussista sen verran,että aloittaa Tapparassa tosiaan vasta kaudella 2012-2013.
Mutta tulossa mukaan valmennusryhmään.

TheWire:
Eli nyt siis vain odotellaan palaako Rautakorpi kesken tämän kauden, vai vasta ensi kaudella?

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: TheWire - Syyskuu 03, 2011, 12:40:30 ---Eli nyt siis vain odotellaan palaako Rautakorpi kesken tämän kauden, vai vasta ensi kaudella?

--- Lainaus päättyy ---
Joo kyllä tämä Jussi Tapolan liittyminen tapparan valmennukseen viittaa siihen,että Rautakorvella on näppinsä pelissä tässä asiassa.Eikös Tapola ollut kerhon 2valmentaja silloin kun Rautakorpi siellä oli.Siitä ei sitten tiedä tuleeko Rautakorpi koutsiksi vai johkin muuhun tehtävään.

TheWire:
Kuten toisessa ketjussa jo mainitsin, niin ei ole helppo paikka Hirvosella. Taustalla rakennetaan jo uutta projektia ja ilmeisesti uuden valmennusryhmän voimin...

Mr.Peter:
Niin kun mä tossa oonkin ihmetelly, että eikös hirvosella oo vaan yhden kauden pesti? Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
Mutta asiaan, ei se varmaan mikään helppo paikka Hirvosellakaan oo, jos taustalla rakennetaan jotain muuta, mutta mä vähän epäilen että kyllä myös Sami
kuuluu suunnitelmiin, en ymmärrä miks ei...jos ny joukkue ei konttaa hirveesti tällä kaudella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta