Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan toimihenkilöhuhut

<< < (30/53) > >>

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsrautia - Joulukuu 30, 2011, 13:25:28 ---Vaihetaan päikseen Dufva-Urama ja Lukko maksaa sellaset 500 000€ kipurahoja :)

--- Lainaus päättyy ---
Näin saataa käydä, mutta rahasumma lienee pienempi. Lukko maksanee molempien valmentajien loppukauden palkat ja ehkä tulee joku pelaaja Tapparaan, esimerkiksi T. Aalto.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Joulukuu 30, 2011, 13:49:15 ---Nyt Uraman lähtö on varma. Kuka sitten lienee tuuraaja?

http://www.ls24.fi/urheilumuu/uramalle_l%C3%A4ht%C3%B6passit_lukosta_3420500.html

--- Lainaus päättyy ---

Pahan heitit. Nyt kun Urama lähti ja ensi kauden seuraajat on ketjussa RU-RD-JR ovat selvillä, niin täytyy toivoa, että Raumalle menee nimenomaan joku tuuraaja, eikä valmista kauppaa lähdetä aikaistamaan. Olisihan tämä jo kaikkien aikojen perseilyä, jos Tapparassa vielä hämmennettäisiin näitä asioita tälle kaudelle. Kaikkein järkyttävimmässä vaihtoehdossa (tai kai joku keksii vieläkin kaameamman kuin minä) RD siirtyisi heti Raumalle ja Hirvonen nostettaisiin takaisin ykköseksi. Urama menisi alkuperäisen aikataulun mukaisesti JR:n paikalle sitten kun aika on. Yhtä epävarmaa kärvistelyä ja tuskan parahtelua on fanin elämä. ;D

Jasu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Joulukuu 30, 2011, 15:54:01 ---Kaikkein järkyttävimmässä vaihtoehdossa (tai kai joku keksii vieläkin kaameamman kuin minä) RD siirtyisi heti Raumalle ja Hirvonen nostettaisiin takaisin ykköseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tuli ensimmäisenä tuo mieleen. Voisin jopa lyödä vähän vetoa että näin käy. Bet's, anyone???

Perusteluna olkoon ML joka toteaa:
- Sarjataulukossa sama sija kun Hirvosen aikaan
- RD:n palkkasäästö
- ei tänne kuitenkaan kukaan tule
- RD ei suostu pesemään enää selkää kun kuuli että se oli vaa bluffi et meille on just tulossa training campilta The Hanson Bros.

Rouhija:
Voitaisiin kyllä vaihtaa RD pariin pelaajaan Lukosta ja mennä Hirvosella loppukausi.
Sama se tässä enää, kun välikausi muutenkin kyseessä.

luddet:
Ei helvetissä, jos RD vaihtaa maisemaa kolmannen kerran kesken kauden, menee kyllä viimeinenkin uskottavuus sekä Tapparalta että RD:ltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta