Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HIFK 10.03.11

<< < (3/6) > >>

number99:

--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Maaliskuu 10, 2011, 10:28:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Maaliskuu 10, 2011, 00:42:45 ---Kyllä tää kausi on ollut paketissa jo hyvän aikaa. Mun mielestä vois huomenna viedä lakanan jompaan kumpaan päätyyn mihin vaan isolla teksti, että "kiitos" Tappara. Ja muuten halli mahdollisimman tyhjäks. Josko nää tietyt kaverit ymmärtäis tommosta visuaalista esitystä?

--- Lainaus päättyy ---
Sepä siinä onkin, että jotain oikeesti vois tehdäkin muutoksen eteen. Ja nyt tarkotan jotain muuta kun täälä palstalla itkemistä.

--- Lainaus päättyy ---

Kuten ? Mitä fanit voivat muka tehdä ?
Oon kyllä mukana jos jotain mullistavaa keksit.
Mutta niin kauan kun Mikko Leinonen määrää Tapparan suunnan, saa fanit niellä tätä paskaa.

c-paaty:
Perttu Lindgren kuumeessa SM-liigan sivujen mukaan: "Perttu Lindgren joutuu jäämään pois torstain päätösottelusta Lukko-Pelicans kuumetaudin vuoksi. Ville Peltonen hakee yhtä lisäpistettä ja pistepörssin voittoa ottelussa Tampereella Tapparan vieraana."
http://www.sm-liiga.fi/arkisto/hifk/lindgren-kuumeessa-nouseeko-peltonen-pisteporssin-voittoon.html

HIFK käy tänään "Janne Ojanen efekti", kaikki mahdolliset ja mahdottamatkin tilanteet pelataan Villen kautta, joka pelaa 35min tänään ilman sitä pistettä, peli sekoaa ja Tappara voittaa ;)

#51:
Olisiko mitään jos C3 tänään kannustaisi kovempaa kuin kertaakaan tällä kaudella? Viime kevään playoffien jälkeen on ollut niin hiljaista, että ei ihme, että pelissä meinaa nukahtaa. Nyt siis ääntä halliin ja Tappara voittoon!

miolta:
Hei!Harvemmin yleisö kriketti-otteluissakaan kannustaa ja huutaa hurmiossa,vaikka sekin peli on Tapparan peliin verrattuna pirun nopeatempoista ja viihdyttävää!Toinen mikä tuli mieleen,niin shakki...Mutta shakissa on yleensä edes joku järki mukana niissä siirroissa,toisin kuin..no joo..Että eiköhän anneta olla.

Karski:

--- Lainaus käyttäjältä: number99 - Maaliskuu 10, 2011, 13:46:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Karski - Maaliskuu 10, 2011, 10:28:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hende - Maaliskuu 10, 2011, 00:42:45 ---Kyllä tää kausi on ollut paketissa jo hyvän aikaa. Mun mielestä vois huomenna viedä lakanan jompaan kumpaan päätyyn mihin vaan isolla teksti, että "kiitos" Tappara. Ja muuten halli mahdollisimman tyhjäks. Josko nää tietyt kaverit ymmärtäis tommosta visuaalista esitystä?

--- Lainaus päättyy ---
Sepä siinä onkin, että jotain oikeesti vois tehdäkin muutoksen eteen. Ja nyt tarkotan jotain muuta kun täälä palstalla itkemistä.

--- Lainaus päättyy ---
Kuten ? Mitä fanit voivat muka tehdä ?
Oon kyllä mukana jos jotain mullistavaa keksit.
Mutta niin kauan kun Mikko Leinonen määrää Tapparan suunnan, saa fanit niellä tätä paskaa.

--- Lainaus päättyy ---
No vaikka sitten vaatimalla jollain lakanalla taikka jollain että Leinonen eroaa tsjp (tosin siinä en oo mukana). Konkreettista toimintaa, jolla tuodaan fanien kantaa esiin eikä pelkkää valitusta keskustelupalstalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta