Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa-Tappara 22.02.11

<< < (5/7) > >>

Justjoo:
Juu. Ei Tappara tämän parempaa ansaitsekaan. Pudotuspelit missä tahansa sarjassa tälläiselle jämäporukalle olisi puhdas vääryys. Rupeaa olemaan jo niin turtunut tähän paskaan, että toivois sen jo loppuvan....

Mazza:
Povasin voittoa mutta pieleenhän se meni. Taas hyvä muistutus miksi ei kannata harrastaa pitkävetoja ja muita.

Pettynyt ei oikein osaa olla, ei Tapparasta vaan yksinkertaisesti voi odottaa mitään ennakolta. Suoritustaso vaihtelee niin paljon että koskaan ei tiedä milloin saadaan se taistelupeli josta raavitaan väkisin pisteet tai milloin joukkue näyttää kohtaloonsa alistuneelta jo avausminuuteilta lähtien. Sitä mieltä kuitenkin olen edelleen ettei tässä pelkästä asennepuolesta ole kyse vaan tällä kaudella SaiPa ei vaan tyyliltään sopinut vastustajaksi Tapparalle alkuunkaan. Siitä huolimatta sellainen joukkue pitäisi pystyä voittamaan useammin kuin tällä kaudella, nämä pistemenetykset maksavat ehkä nyt sen säälipleijaripaikan.

Jotenkin irvokasta kyllä että Grünn on tehnyt tämän kauden seitsemästä maalistaan kuusi Tapparan verkkoon. Ensi kaudella sitten vaikka varjostukseen jos ei muu auta, mutta näitä pelejä pitää tulevaisuudessa alkaa voittaa vaikka väkisin. Siinä tehtävää Hirvoselle, muulle valmennusjohdolle ja koko joukkueelle kaudeksi 11-12.

Hakkuri:
Nyt voi jo vissiin sanoa klassiset sanat: Osui ja upposi. Tästä ei Tappara enää nouse, vaan kausi kärsitään loppuun. Eipä tarvitse ylimääräisiä otteluita lähteä katsomaan. Sen verran on kiekko "verissä", että jos Ipa runkosarjan jälkeen pelejä pelaa, niin muutaman käyn katsomassa. Ehkä.  ::)

Nyt olis hyvä olla "asiantuntija", mutta onneksi olin aikoinaan hiljaa. Muistan vaan, että kun joskus tässä kaavailtiin vielä joitain vahvistuksia Tapparaan, niin tuo Grünn oli myös mukana joillain listoilla. Suhtautuminen häneen oli vaan varsin penseää. Eikä hän tietysti mikään huippu olekaan. Mutta itse olin tuolloin sitä mieltä, että kaveria vois kokeilla. Grünn on kuitenkin esittänyt silloin tällöin taipumusta maalintekoon. Mutta onneksi mies jatkoi SaiPassa ja teki ties miten monta maalia Tapparaa vastaan.   ???

Sais kyllä SaiPa vielä ohittaa sarjassa Tapparan. Onhan se kiistatta osoittanut olevansa näistä kahdesta se parempi ja yritteliäämpi joukkue. Tappara saa hävetä ja ensi kaudeksi odotan edes jotain pöydän puhdistusta.

Z-16:
Peli oli täyttä sitä itteensä, mutta miksi Tuukka pelas vain 12.50, oliko niiiiiiin huono?

IlvesMan:
Vaikka SaiPa on alempana sarjataulukossa ja täällä puhutaan pelaajien asenneongelmasta, niin muistuttaisin että jotkut joukkueet vaan sopivat joillekin joukkueille vastustajaksi tietyllä kaudella.

Pisteet menivät näin:

Ilves 3 - 12 Tappara
Ilves 11 - 1  SaiPa
SaiPa 15 - 3 Tappara

Tarkoitan etten usko että asnneongelma vaivaa Tapparaa juuri SaiPaa vastaan sillä tyhmyyttähän se olisi jo, jos on saatu 4 kertaa turpaan joltain jengiltä ja vieläkin lähdettäisiin takki auki. Taitaa tällä palstalla diagnosoitu Tapparan asenneongelma olla juurtunut todella syvälle...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta