Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 19.02.11

<< < (2/6) > >>

jukka823:
Jaahas,nyt ois se viimeinen ns.pakkovoitto..Jos tänään tulee turpiin ni eiköhän se ala oleen sit kausi taputeltu.
Pahaa vaan pelkään,luulen et selkään tulee puhtaasti.Toivottavasti oisin väärässä..Itse haluaisin nähdä Niemisen maalissa.No täytyy kuitenkin lähtee kattoon hallille miten käy.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Helmikuu 19, 2011, 11:57:39 ---Itse haluaisin nähdä Niemisen maalissa.No täytyy kuitenkin lähtee kattoon hallille miten käy.

--- Lainaus päättyy ---

Itse haluan nähdä Säterin maalissa, meillä on sellainen kemia et kun oon hallissa niin Salaatti on iskussa ja Niemisen kanssa toistenpäin. Tänään siis hallissa. Toivottavasti nyt jokin ruiske oltaisiin saatu, yleensä Jokereita vastaan on pärjätty. Muuten menee liikaa kaljotteluksi?

Edit. Salaattihan se maalissa, hienoa! Myös Nessu päässyt neloskenttään, oli jo aikakin voisi sanoa! Elorinteellä hieno paikka näyttää puolustusosaamista Leimun parina. TAPPARA tänään:

22 Kim Strömberg - 25 Kevin Doell - 88 Shayne Toporowski
73 Niclas Lucenius - 71 Antti Kangasniemi - 11 Timo Koskela
34 Jouni Virpiö - 19 Tuomas Vänttinen - 81 Jukka Peltola
42 Juuso Antonen - 17 Joonas Koskinen - 14 Netsori Lähde

18 Tuukka Mäntylä - 26 Jani Honkanen
13 Aleksi Elorinne - 9 Juha Leimu
82 Atte Pentikäinen - 15 Jussi Halme

29 Harri Säteri
(39 Jani Nieminen)

tapsa34:
Jos sais sen liikkeen edes yhteen kotipeliin erinomaiselle tasolle ja lisätään taistelu mikä oli ennen taukoa???? Siis jos saisi kerrankin hyvän ottelun nähtäväksi kotona kerrankin!! Pisteitä tarvitaan, että olisi edes mahdollista vielä tapella tosipeleistä? Onneksi noi saikut alkaa loppumaan niin saadaan ehkä oma pää pitämään?

jupetappara:
Olipahan vauhdikas lauantai kiekkoilta, ja yleisöäkin oli mukavasti 6259.
Tärkeet 3 pistettä. Tiistaina kaatuu saipa!
Erityisesti Luceniuksen ja Virpiön pirteä peli kiinnitti huomiota ja Säteri oli jälleen kerran jäätävä!

taappara:
Erittäin tärkeä voitto! Säterin torjuntaprosentti päälle 96,7%. Yleisöä yli 6250! Hyvä juttu!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta