Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-TPS 01.02.11

<< < (8/10) > >>

Hende:
Oon tyytyväinen, että tuli ees piste. Olin melko varma, että Tappara kaatuu taistelematta tyyliin luvuin 1-3.
Onhan toi surkeeta räpellystä mutta nyt pitää vaan toivoa, ettei tarvis tänä vuonna karsia.

Ja seuraaviin vuosiin toivoisin jotain tapahtuvan organisaation yläportailla. Ei tätä hullukaan jaksa kattella tätä touhua. Yhdyn moniin palstaveljiin sanomalla, että mulle ei myöskään riitä että Tappara pelaa säälipleijaripaikasta. Joka kaudella pitäs olla 6 parhaan joukossa. Vois taas olla ylpee Tappara-faniudestaan. ( Sitä kun nykyään ei kauheesti viitti aina mainostaa...  :P )

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: juti - Helmikuu 01, 2011, 21:03:49 ---Kangasniemi muutenkin huonoin kenttäpelaaja tänään.

--- Lainaus päättyy ---

Samaan kiinnitin huomion. Aloituksissa jonkinlainen mutta pelin sisällä totaalisen surkea ja löysä. Muutenkin Tappara erittäin surkea aloituksissa.

En mä Tapparaa yrittämisestä syyttäis mutta kun ei ole pelitapaa ja yritystä liikaa niin se on tuon näköistä. Ei pysty tarkemmin analysoimaan, ahdistaa. Katsotaan tunnin päästä lisää.

Hende:
Topo on tommonen rutiköyhän miehen Dany Heatley. Sitä ei nää kentällä yhtään mutta yhtäkkiä heittää maalin. Se on ollut mun mielestä semmonen jo parikin kautta. Tänä kautena huomannut selkee yhtäläisyyttä. Tekee kuitenkin lähes aina paikasta maalin. Ei vaan oo ketään kuka tarjois ne kunnon paikat riittävän usein. Alkaa ikäkin painaa jo. Eiköhän kohta oo ura paketissa!

beetle:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Helmikuu 01, 2011, 21:02:15 ---Oli muuten kangasniemeltä ehkä paskin rankkariyritys ikinä.. löysä veto.. mitä paskaa

--- Lainaus päättyy ---
Itseasiassa se oli Tapparan pelaajista paras ja ovelin. Sankrin ja konnan välinen ero on pieni.

jukka823:
Tepsi pelas todella huonosti ja pisteet lähti silti Turkuun...Tappara on niin heikoilla et ei järkee!!Omista ei päästy mihkään..Junnut sais kiinni!Ei minkään näköistä suunniteltua kuvioo miten se kiekko vietäs vastustajan päätyyn..Tosi surkeeta kattella..Tappara on ehkä liigan hitain joukkue..Torstaina Jyppi ei hyvä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta