Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tampere Cup 2006

<< < (4/9) > >>

Ultra:
Jevgeni Malkin pelaa myös ensi kauden Metallurg Magnitogorskissa. Täten Tampere Cupissa voidaan tänä vuonna ihastella maailman parasta NHL:n ulkopuolella pelaavaa kiekkoilijaa. Toivottavasti katsomot täyttyvät, sillä tällaista vetonaulaa Tampere Cupissa ei tulla näkemään pitkään aikaan.

http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=uutiset&id=5941

Hemuli:
Niinkuin moni jo varmaan tietää, tuo ylläoleva ei siis pidä paikkaansa. Veli Venäläinen on jo tukevasti Ämeriikan mailla.

Mutta mutta. Mielenkiintoinen tilastofakta putkahti silmille tuolta Tampere Cupin historiaosasta. Toinen järjestävistä seuroista, se pienempi ja viimeaikoina (~40 vuotta) heikommin menestynyt, Tampereen Ilves, ei ole koskaan voittanut ko. turnausta koko sen 17. vuotisen olemassaolon aikana. Tappara sen sijaan on voittanut turnauksen kahdesti. Samaten jumbosijat menee naapurille murskaluvuin 3-1. Eikö siis kiinnosta vai mikä on kun ei pärjätä? (Keskimääräisetkin sijat kotiin luvuin 3,7 - 4,9)

Eepi:
Jatkoaika tehnyt juttua Tampere Cupista: http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Tappara&sivu=kolumnit&id=4876

Eniten minua ilostutti se, että Rete saattaa palata kuvioihin! Aivan uusi tieto minulle... "Sen sijaan vammojaan paranteleva Janne Grönvall saattaa astua askiin tällä viikolla.

– Tarkoitus olisi, että Tampere Cupissa pelataan, katsotaan päivä kerrallaan, mies itse tyytyy kommentoimaan." :)

Mazza:
Odotettiinko Clarkesta tosiaan jotain sateentekijää silloin viime kerralla, kun tuosta JA:n jutusta vähän sellaisen käsityksen voi saada. Eikös se nyt jo tuolloin ollut selvää, että vaikka vyöllä on jokunen NHL-matsi, ei pelaaja automaattisesti ole ykköskentällisen huippuvahvistus.

Onhan Mike Stutzelkin pelannut änärissä.

Eepi:
No, Clarkehan oli liigan puolustajien kärkeä viime visiitillä... Etten oikein ymmärrä miksi Dalesta puhuttiin niin vähättelevään sävyyn.  :-\

Kumminkin, kuinkas monelle varma visiitti tourneyhyn on varmistinut? Itse olen paikalla jokaisessa pelissä. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta