Olen sitä mieltä että esim. Amerikka on varmasti täynnä sellaisia pelaajia jotka tulisivat eurooppaan mielellään pelaamaan. Ei se bussissa körötteleminen varmasti herkkua ole kun tietää että portit ylös on kiinni, lisäksi palkka on täällä kovempi. Tällöin mielestäni nimenomaan ne kontaktit muualle kuin Eliteprospectsiin olisi suotavaa, jotenkin tuntuu ettei niitä ole Tapparassa nimeksikään.
Samaa itsekin olen tässä sanonut, että varmasti pelaajia olisi kunnon kontakteilla saatavissa. Amerikassa on varmasti pelaajia, jotka olisivat kiinnostuneita vaihtamaan maisemaa ja tulla kehittymään Eurooppaan. Tapparassa vain ei oikein ikinä ole löydetty pelaajia tuolta suunnasta. Ei nyt tosin Suomen kaavassakaan ihan hirveästi, mutta kyllä muihin seuroihin aina välillä hyviä tuntemattomiakin nimiä tupsahtelee. Tulee vaan mieleen, että jännästi alkoi Bluesin YV toimimaan kun Erikson tuli joukkueeseen..
Tappara ei varmaankaan itse etsi pelaajia, vaan agentit tyrkyttävät ties mitä paskaa tuutista ulos.
Ja tuo, että organisaatio ei vaivaudu enää edes yrittämään, niin mitä he odottavat faneilta loppukaudesta. Kautta on vielä yli puolet pelaamatta, ja jo nyt luovutetaan?
Kyllä on melkoista fanien muroihin kusemista. Ei se mun pelien seuraamista vähennä, mutta hallilla käyntiä vähentää noin 100%.
Onneksi on parempiakin faneja kuin minä, muuten olisi aika tyhjää hallissa..