Kirjoittaja Aihe: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12  (Luettu 251978 kertaa)

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #870 : Tammikuu 12, 2012, 19:03:23 »
Scott Barneynhän voisi ottaa vaikka Tapparaan 3 sentteriks...jos ei muita löydy. Mikäköhän Scottilla on ollu, kun
on noin huonosti pelannu? On kuitenkin mun käsittääkseni ollut ainakin hyvä pelaaja, vai onko ura vaan laskusuunnassa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2012, 19:16:03 kirjoittanut Mr.Peter »

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #871 : Tammikuu 12, 2012, 20:04:39 »
Scott Barneynhän voisi ottaa vaikka Tapparaan 3 sentteriks...jos ei muita löydy. Mikäköhän Scottilla on ollu, kun
on noin huonosti pelannu? On kuitenkin mun käsittääkseni ollut ainakin hyvä pelaaja, vai onko ura vaan laskusuunnassa.

Barney on laituri, joten ei kiitos. Isokokoinen ja vahva, mutta siihen se on ilmeisesti Kerhossa jäänyt. Hidas, joka kääntyy kuin valtamerilaiva. Puolustus ei kiinnostanut ja muutenkin ilmeisesti ei ole kovin pidetty tyyppi tai ainakin Rindellin kanssa ollut ilmeisesti jotain kärhämää.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #872 : Tammikuu 12, 2012, 20:27:39 »
Kyl Barney on tällänen sentteri/laituri pelaaja, pystyy pelaan molempia paikkoja. Mä kans oon kuullu sellasta, ettei ole
niitä helpoimpia kavereita joukkueessa, mutta jokatapauksessa Tappara jonkun vahvan sällin tarvitsisi sinne ja yhden sentterin lisää. Voisi olla
meinaan Leinosmaisissa hinnoissa, eli halpa.

Poissa tapparamaN48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #873 : Tammikuu 12, 2012, 22:59:05 »
Barneyhan pelas European Trophyn lopputurnauksessa Salzburgin joukkueessa 3 peliä ja teki 2 maalia että kyllä peli siellä ilmeisesti kulki voisi olla mielenkiintonen vahvistus Tapparaan.

Poissa tonselmi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 432
  • LETS KOU KONOLI!
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #874 : Tammikuu 13, 2012, 04:44:58 »
Jos barney olis tulossa niin sille vois ennen nimien kirjottamista tehdä selväks että täällä on RD, joka vois auttaa jättää sellasen asenteen muualle..
Otetaan se mikä meille kuuluu.

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #875 : Tammikuu 13, 2012, 09:26:47 »
Scott Barneynhän voisi ottaa vaikka Tapparaan 3 sentteriks...jos ei muita löydy. Mikäköhän Scottilla on ollu, kun
on noin huonosti pelannu? On kuitenkin mun käsittääkseni ollut ainakin hyvä pelaaja, vai onko ura vaan laskusuunnassa.

Barney on laituri, joten ei kiitos. Isokokoinen ja vahva, mutta siihen se on ilmeisesti Kerhossa jäänyt. Hidas, joka kääntyy kuin valtamerilaiva. Puolustus ei kiinnostanut ja muutenkin ilmeisesti ei ole kovin pidetty tyyppi tai ainakin Rindellin kanssa ollut ilmeisesti jotain kärhämää.

Onhan Barneylla peikkoja kaapissa, kun kärähti Saipan aikoinaan ratista.... mikä nyt ei ainakaan tee yhtään "pidetymmäksi tyypiksi". Tosin olisiko jotain loukkaantumista tms ollut, kun ei tehot ihan ole olleet samanlaisia, kuin Saipan aikoina...

Myös Jatkoajan keskustelupalstalla on hieman huolestuttavia kommentteja esim. :

Lainaus
PataJaska
Ei kukaan voi selvinpäin edes läpällä ehdottaa tällaista! Barney hyllytettiin ja sai lopulta kenkää Kerhosta juuri siksi, että hän ei hoitanut hommiaan voimahyökkääjänä maalin edessä eikä muuallakaan. Mies seilaili pitkin laitoja, jossa niin ikään oli uskomaton sukka kulmaväännöissä yms. fysiikkaansa nähden. Tiedän, koska olen käynyt katsomassa Kerhon pelejä menneenä syksynä..

Smolenak on aivan titaaninen voimahyökkääjä Barneyn rinnalla..
http://83.150.87.28/showthread.php?p=3961621

Tietenkin jos halvalla saa koeajalle Tammikuun loppuun asti ja parempia ei ole saatavilla, niin sitten...  Tapparan saikkuosasto kun tuntuu jatkuvasti olevan täynnä ja paikkaajia ei saada kuin lainaamalla Mestiksestä...

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #876 : Tammikuu 13, 2012, 13:55:04 »
Scott Barneynhän voisi ottaa vaikka Tapparaan 3 sentteriks...jos ei muita löydy. Mikäköhän Scottilla on ollu, kun
on noin huonosti pelannu? On kuitenkin mun käsittääkseni ollut ainakin hyvä pelaaja, vai onko ura vaan laskusuunnassa.

Barney on laituri, joten ei kiitos. Isokokoinen ja vahva, mutta siihen se on ilmeisesti Kerhossa jäänyt. Hidas, joka kääntyy kuin valtamerilaiva. Puolustus ei kiinnostanut ja muutenkin ilmeisesti ei ole kovin pidetty tyyppi tai ainakin Rindellin kanssa ollut ilmeisesti jotain kärhämää.

Onhan Barneylla peikkoja kaapissa, kun kärähti Saipan aikoinaan ratista.... mikä nyt ei ainakaan tee yhtään "pidetymmäksi tyypiksi". Tosin olisiko jotain loukkaantumista tms ollut, kun ei tehot ihan ole olleet samanlaisia, kuin Saipan aikoina...

Myös Jatkoajan keskustelupalstalla on hieman huolestuttavia kommentteja esim. :

Lainaus
PataJaska
Ei kukaan voi selvinpäin edes läpällä ehdottaa tällaista! Barney hyllytettiin ja sai lopulta kenkää Kerhosta juuri siksi, että hän ei hoitanut hommiaan voimahyökkääjänä maalin edessä eikä muuallakaan. Mies seilaili pitkin laitoja, jossa niin ikään oli uskomaton sukka kulmaväännöissä yms. fysiikkaansa nähden. Tiedän, koska olen käynyt katsomassa Kerhon pelejä menneenä syksynä..

Smolenak on aivan titaaninen voimahyökkääjä Barneyn rinnalla..
http://83.150.87.28/showthread.php?p=3961621

Tietenkin jos halvalla saa koeajalle Tammikuun loppuun asti ja parempia ei ole saatavilla, niin sitten...  Tapparan saikkuosasto kun tuntuu jatkuvasti olevan täynnä ja paikkaajia ei saada kuin lainaamalla Mestiksestä...

Tuo rattijoupumus on tahra, mutta jo hoidettu. Onhan meilläkin ollut pelaajia, jotka siviillissä ovat toimineet vähemmän viisaasti, mutta joukkueessa pysyneet ja pelanneet.
Jos jätkässä on vellipöksyn vikaa niin ottelukohtainen sopimus käteen ja katsotaan. Potentiaalia on ja potkujen jälkeinen uusi mahdollisuus voi herättää. (Kuulostaa ihan mikkileinoselta..  :-\ )

Poissa taakka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1230
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #877 : Tammikuu 13, 2012, 14:23:24 »
Jatkoajan huhu palstalla huhuiltiin että Barneyn uusi joukkue löytyisi Sveitsin B-liigasta.
Uutinen oli ollut Hämeen Sanomissa.
Hei, mua ei huimaa!

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #878 : Tammikuu 14, 2012, 00:13:03 »
Jos näillä mennään, niin olisiko tässä peluutuksessä järkeä? (pl. Vänä, jonka kausi luultavasti ohi)

Erkinjuntti - Makkonen - Peltola
Skinner - Kovanen


Ahtola - Barkov Jr. - Männikkö
Saravo - Ekbom


Venäläinen - Tallberg/Ilomäki - Palola
Kaijomaa - Liimatainen

Lähde - Pyy - Pekkala



Varamiehiä:
Halme
Räty
Ströpä
JMJ
Elorinne



Eli ykköseen se meidän taistelijamme ja kultapottamme Makkonen, laidoillaan kaksi kiekollista pelaajaa, joista molemmat osaavat pitää kiekkoa. Pakkeina kaksi kiekollista miestä. Toinen korvaa toisen pientä lepsuilua puolustuspäässä, ja toinen taas tekee hyökkäyspäässä hyviä ratkaisuja


Kakkosessa tänään hyvin toiminut trio, pakkeinaan kevättä kohti parantavat Peksi ja Ekbom. Molemmat parhaillaan loistavia ja varmoja pakkeja. Viktor saa kiekon tuotua alueellekin.


Kolmoseen virkeä Palola, jässikkä Venu ja keskelle nuori Ilomäki tai potentiaalinen Tallberg. Pakeiksi kohtuullinen hyökkäyspään luuta Kaijomaa ja joka paikan höylä Liimatainen. Hyviä ratkaisuja pelissä! Kaijomaa vain malttaa jatkossa pysyä poissa boksista..

Nelonen vanhaan tuttuun Pyyhyn perustuva raastokenttä. Pekkalalla potentiaalia vaikka mihin ja Nessu on se meidän jengin äijä, joka taklaa aina. Tuttu nelonen jo vuosien ajalta. Pekkala uutena



Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #879 : Tammikuu 14, 2012, 10:04:43 »
^ Unohdit Leimun. Ei ole edes stuossa varalistalla. Löytämässa virettään mun kokoonpanossa mahtuisi ainakin pelaamaan.

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #880 : Tammikuu 14, 2012, 10:15:37 »
^ Unohdit Leimun. Ei ole edes stuossa varalistalla. Löytämässa virettään mun kokoonpanossa mahtuisi ainakin pelaamaan.
Joo unohtui tosiaan. Mahtuisi kyllä heittämällä mukaan! Mutta kenen paikalle?
Skinneriä ja Kovasta täytyy peluuttaa, samoin Kaijmaata. Ekbom ja Saravo parantavat, mitä pidemmälle mennään. Liimatainen ehdottomasti mukana. Samoin siis Leimu. 7 pakkia. Kuka pudotetaam jos kaikki ovat terveinä?

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #881 : Tammikuu 14, 2012, 10:47:32 »
^ Unohdit Leimun. Ei ole edes stuossa varalistalla. Löytämässa virettään mun kokoonpanossa mahtuisi ainakin pelaamaan.
Joo unohtui tosiaan. Mahtuisi kyllä heittämällä mukaan! Mutta kenen paikalle?
Skinneriä ja Kovasta täytyy peluuttaa, samoin Kaijmaata. Ekbom ja Saravo parantavat, mitä pidemmälle mennään. Liimatainen ehdottomasti mukana. Samoin siis Leimu. 7 pakkia. Kuka pudotetaam jos kaikki ovat terveinä?

Jos rehellisiä ollaan, niin minua ainakin pelottaisi jos Skinner ja Leimu olisi samaan aikaan kokoonpanossa. Ei kumpikaan ole sellaista esittänyt, että pelipaikka mitenkään pomminvarma olisi. Minusta voisi rohkeasti harrastaa kierrätystä eli vuorotellaan tuota katsomopelaajaa. Kovanen oli terveenä ollessaan suvereeni ja Saravo on nousemassa vanhalle tasolleen, joten he ovat mielestäni vahvimmilla. Kaijomaa ja Liimatainen ovat taantuneet alkukaudesta, joten he ovat myös mahdollisia "popcorninsyöjiä". Ekbom taasen on myös parantanut, mutta ei häntäkään joka pelissä tarvitse peluuttaa. Eli mielestäni Leimu-Liimatainen-Ekbom-Skinner-Kaijomaa -akselilla tulisi tuota kierrättämistä harrastaa.

Palatakseni tuohon aiempaan ketjuhahmotelmaasi, niin noinhan ne juuri luultavasti menevät, mikäli kaikki kunnossa ovat. Sentteriähän tuo edelleen huutaisi, etenkin Vänttisen loukkaannuttua, mutta sitä tuskin on tulossa, koska katseet on jo suunnattu ensi kauteen (mikä onkin aivan järkevää). Ilomäelle antaisin näytönpaikan kolmosessa, sillä Pyymäki ei kiekolliseen rooliin riitä, eikä Tallberg ole erityisemmin vakuuttanut.

Otan kantaa myös akseliin Erkinjuntti-Makkonen, sillä mielestäni tämä ei toimi. Vaikka Makkonen kaiken järjen mukaan tarvitsee vierelleen hyvin kiekkoa pitävän ja nopean pelaajaan, ei näiden kavereiden kemiat kohtaa. Muutenkin en ole ollut erityisen vakuuttunut Erkinjuntista viime aikoina, joten minä kokeilisin rohkeasti seuraavanlaisia ketjuja:

Peltola - Makkonen - Venäläinen
Ahtola - Barkov - Männikkö
Erkinjuntti - Ilomäki - Palola
Lähde - Pyymäki - Pekkala

Ilomäki on kuitenkin periaatteessa kädellisempi sentteri kuin Makkonen, vaikka tietysti vielä huomattavasti huonompi, mutta uskon hänen peliälyn riittävän tälläkin tasolla ja hän pystyy ruokkimaan Erkinjunntia. Näin saataisiin myös lisälaajuutta hyökkäykseen ja onnistumisia voisi odottaa kolmelta ketjulta ja näin mm. Makkosen ja Venun peliaikoja voisi pudottaa sieltä 25 minuutista alaspäin.

Poissa Haamuhanska

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 387
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #882 : Tammikuu 14, 2012, 12:47:08 »
Tyrmätkää ja haukkukaa ihan niin paljon kuin haluatte, mutta itse haluaisin koittaa Junttia Barkovin laidassa Ahtolan kanssa :)
- Satsasimme ottelun alkuun. 100 metrilläkin kannattaa lähteä juoksemaan heti alussa tosissaan. - RD

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #883 : Tammikuu 15, 2012, 10:38:48 »
No niin...tänään menee KHL-n siirtoraja umpeen, mielenkiinnolla odotan mitä sielä päässä tapahtuu.
En tosi tiedä voisiko Tapparaan odottaa enää vahvistuksia, mutta edelleen se sentterin tarve kasvaa kevättä kohti
mennessä, ei noilla vaan voi mennä loppuun asti.

Poissa kinuskimummo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 223
    • Profiili
    • tappara
Vs: Kokoonpanohaaveilua kaudelle 2011-12
« Vastaus #884 : Tammikuu 15, 2012, 11:37:37 »
Tyrmätkää ja haukkukaa ihan niin paljon kuin haluatte, mutta itse haluaisin koittaa Junttia Barkovin laidassa Ahtolan kanssa :)

Aivan samaa mieltä,siinä ketjussa olis ainakin kemiat kohillaan
Oranget,tulkaa takas!!!!