Jos lähettäisiin (lähtisin) siitä että palkat, sopimukset eivät paina nyt vaakakupissa, koska haaveiluketjuhan tää on.
Pelkästään arvioin Tapparan nykyiset pelaajat joille antaisin jatkoa:
Molarit:
Nieminen. Hyvä kakkonen ja voi tulla ykköseksikin?
Pakit:
Leimu. YV äijä
Mäntylä. Yleispätevä äijä
Honkanen. Äijä. Joka joskus jopaa pelaa kiekkoa, hakkee itteensä vapaaksi syöttöä varten toisin kuin esim. Atte. Mut pääasia et Äijä.
Hyökkäys:
Koskela. Joka kausi tekee kuitenkin noita pisteitä. Vähän niinku salaa, ei sitä tahdo oikein noteerata muutenkuin jos tekee virheen tai hyvän yksilösuorituksen. Pikkusen tuo mieleen Apan, tuon mun suuren suosikin ja jääkiekon No.1sen (ei nyt sentään lähellekkään samaa tasoo kuitenkaan)
Lähde. Osaa ja jaksaa pelata kokoajan. Ärsyttää vastustajiakin aina paikantullen. Ylempiin kenttiin.
Koskinen. Taitoo ihan hyvin ja ihan mukava kattella pelaamista.
Vänttinen. Alivoimaa ja mut yllätti kiekollisessakin pelissä. Saman tien A rintaan kun tuli, eli varmasti joukkueessakin pidetty. Tärkee ukko.
Strömberg. Taitoo on ja uskon vieläkin jätkän läpimurtoon liigassa. Hyvä että jatkaa.
Karjalainen. Ilman muuta potentiaalia löytyy. Peliaikaa vaan ens kaudella tuplasti.
Doell. Erittäin pätevä. Toivoisin jatkoa mut siten että Doellin edelle tulisi vieläkin parempi jannu. Mut ei kahta sanaa etteikö mun papereissa sais jatkaa.
Virpiö. Näin ihan loppukaudesta hankki ittelleen jatkon mun papereissa.
Kangasniemi. Jatkoo kehiin, osottanu et pelisilmää löytyy nyt kun ehjä kausi takana.
Peltola. Hyvä yleismies jolla uskosin olevan enemmän taitoo kun on saanut paikkoja näyttää.
Näin näkisin