Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

KalPa-Tappara 15.01.11

<< < (3/5) > >>

Hende:
10 minuuttia ja homma pyörähtää käyntiin, joutuu kattoon miten Urpo Tv netti tän hoitaa.
Itse pelistä ristiriitaset tunnelmat. Kalpa on todella vaikee Tapparalle mutta jos tää voitetaan ni ois sitäkin makeempi voitto.
Kalpa on pelitavaltaa ja Valmentajaltaan varmaan Sm-liigan ärsyttävin joukkue. Voittaa jopa Jypin "konepelaamisen" ärsyttävyydellään... (Jypissä on kuitenkin RD, jota en osaa olla arvostamatta... )

jukka823:

--- Lainaus käyttäjältä: Hakkuri - Tammikuu 15, 2011, 18:02:47 ---On maailmankirjat sekaisin, jos Tappara Kuopiosta pinnankin tuo. Jypin ohella ehkä pahin vastustaja Tapparalle on tämä KalPa!! Varsinkin nyt kun puolustuskin on noin heikoissa kantimissa, niin KalPan pitää kaatua omaan saamattomuuteensa tai Säterin "kauden esitykseen". Lähtöarvoisesti siis pyöreä nolla tulossa lisää Tapparan pistesarakkeeseen.   :-[


--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Tammikuu 15, 2011, 17:52:24 ---Uskon ja toivon,että Tappara vie pelin!"Ykköskenttä saa onnistumisia Doell tekee kaks ja Topo yhden.Ja Vänäkin posauttaa itsensä lehteen.Tappara voittaa 4-3 varsinaisella peliajalla :)Enkä itse pidä Kalpan alakertaa ihmeellisenä ainut kuka nousee sieltä esiin on Masuhr.Hänkin on verrattavissa Leimuun.Molemmilla kovat laukaukset.Tiukka peli tulossa ja tärkeimmät,eli pisteet tulee Tampereelle

--- Lainaus päättyy ---


Taitaa olla sit maailmankirjat sekasin..Missä on Tapparan tosifanit???Tosifani luottaa aina joukkueensa..Sit toi mun veikkaus ihan hyvin osu Tapparan maalintekijät ;)

4_TRA:
No mutta kummaa, kolme pistettä Kuopiosta  ;D  ;D  ;D
Kiitos TAPPARA !
Oliko jossain kuultu/huhuttu puolustajamenetyksestä?

tapsa34:
Tolla pakistolla kaatui Kalpa 1-3! ??? Hyvä ja ennenkaikkea järkevä peli Tapparalta. Nyt oli valmennus hakenut elementit pelaamiseen millä kaadettiin Kalpa? Kolme pistettä pojat sai kotiintuomisia! ;D

Captain_Bringdown:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Tammikuu 15, 2011, 21:02:46 ---Oliko jossain kuultu/huhuttu puolustajamenetyksestä?

--- Lainaus päättyy ---

Turkulainen ilmeisesti jätti pelin kesken ja Saravokin otti hittiä 3.erässä, mutta taisi pelata pelin loppuun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta