Kirjoittaja Aihe: Jussi Tarvainen  (Luettu 88499 kertaa)

Poissa Ultra

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 130
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #90 : Toukokuu 31, 2006, 12:21:23 »
Corren.se päättelee että Tarvainen suuntaa Suomeen:"Tarvainen har inte klart med någon ny klubb, men det mesta talar för att han återvänder till Finland."

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #91 : Toukokuu 31, 2006, 15:03:04 »
Toivottavasti Tare ymmärtää olla fiksu eikä mene Peltolan perässä naapurin uppoavaan eläkeläispoppooseen. Tervetuloa Jussi takaisin Tapparaan! Sittenhän meillä alkaa olemaan puolet joukkueesta rightin miehiä. (9kpl)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2006, 15:06:18 kirjoittanut FORTUNA »
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Tappara #27

  • Vieras
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #92 : Toukokuu 31, 2006, 17:28:20 »
Päätellen siitä että Tarvainen (eli Jussin tuleva seura) on ostanut sopimuksen ulos, niin suuntana taitaa olla Sveitsi. Ei taida Tapparalla olla rahoja ensin ostaa vanhaa sopimusta ja sitten vielä kilpailla palkassa Baselin kanssa. Enemmän kuin positiivisesti olisin yllättynyt, mikäli toisin käy.



Tämä nyt on turhaa spekulointia, mutta sanompa kuitenkin. Onhan täällä ollut puhetta tällaisestakin:

Tappara on osoittanut kiinnostusta erästä hyvän luokan pelaajaa kohti. Ainoo vaan, että hän on sopimuksenalainen. Meinaisi siis rahallista korvausta.
Tieto on tuon toisen joukkueen sisältä, pidän sitä varmana. Nimiä en saa mainita. Palaan tähän, kun kausi on ohi.

On aika. Kyseessä on muuan Marko Kivenmäki. Tammi-helmikuun vaihteessa Tappara kuulemma ilmoitti kiinnostuksesta. Maaliskuun aikana muitakin liigaseuroja on tullut apajille, kun Ässät ei ole näyttänyt punaista valoa (mitä itse ihmettelen). Eivät periaatteessa ole myymässä, mutta jos sopiva tarjous tulee, niin. No, Tappara on oman tarjouksensa antanut.
Itse kuvittelisin kiinnostusta löytyvän sen takia, että Virkkunen tuppasi pelaamaan hienosti jampan kanssa. Lisäksi hän on melko tehokas.
Lähteenä siis eräs Ässä-joukkueen jäsen. Hän mainitsi myös Tähtisen pestin Poriin kolmen vuoden lapulla.

Ei se välttämättä mahdotonta olisi että Tarvainen olisi ostettu ulos ruottista. Saas nähdä. Okei on eri asia ostaa soppari ulos Linköpingistä kuin Ässistä, mutta silti.

Minulle Tarvainen tietysti kelpaisi, mutta kuten sanottu saas nähdä.

Vähän ihmetyttää toi Tapparan tapa julkistaa sopimuksia. Muutama silloin, muutama tällöin ja pari sitten myöhemmin. Sitten kerrotaan että neuvotellaan Kiilholman ja Pyymäen kanssa. Käsittämätöntä mielestäni että kerrotaan kenen kanssa neuvotellaan, mutta sitten näitä sopimuksia ei virallisesti julkisteta.

Mutta eipä ainakaan vielä julkistettu Enlundin ja Koistisen kanssa Tarvaisen sopparia.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2006, 17:36:28 kirjoittanut Tappara #27 »

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #93 : Kesäkuu 01, 2006, 10:56:55 »
Vähän ihmetyttää toi Tapparan tapa julkistaa sopimuksia. Muutama silloin, muutama tällöin ja pari sitten myöhemmin. Sitten kerrotaan että neuvotellaan Kiilholman ja Pyymäen kanssa. Käsittämätöntä mielestäni että kerrotaan kenen kanssa neuvotellaan, mutta sitten näitä sopimuksia ei virallisesti julkisteta.

Systeemi on tosiaan muuttunut, mutta mielestäni tällä tavalla joukkueelle tulee huomattavasti enemmän medianäkyvyyttä. Junnohan käyttää Kärpissä juuri tätä samaista tyyliä joukkueen julkaisemisessa.

Kiilholman siirtohan oli jo siinä vaiheessa oikeastaan varma, kun näistä neuvotteluista kerrottiin. Käsittääkseni pelaajille oli jo tuossa vaiheessa kerrottu, että mies liitttyy Tapparan vahvuuteen. Ja veikkaisin, että mikäli Tappara neuvottelisi/neuvottelee jonkun kovemman tekijän kanssa, näistä neuvotteluista pysytään kyllä vaiti. Henkselien paukuttelu ennen ison sopimuksen syntymistä taitaa olla enemmän Ilveksen ja Palloseuran heiniä.


Tappara #27

  • Vieras
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #94 : Kesäkuu 01, 2006, 17:55:36 »

Kiilholman siirtohan oli jo siinä vaiheessa oikeastaan varma, kun näistä neuvotteluista kerrottiin. Käsittääkseni pelaajille oli jo tuossa vaiheessa kerrottu, että mies liitttyy Tapparan vahvuuteen.


No minä en ainakaan ole huomannut että Tappara olisi virallisesti julkistanut sopimuksen Kiilholman kanssa. Että en nyt sitten tiedä kuinka "varma" se sopimus silloin oli, kun ei se täysin varma ole vieläkään.




Jotta tämä viesti liittyisi jotenkin tähän kyseiseen ketjuun, niin mainittakoon että olen nähnyt Jussin Tampereella sisustusliikkeessä...  ;D

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #95 : Kesäkuu 01, 2006, 20:30:07 »
Olen kanssa ihmetellyt tuota ettei Tappara ole Kiilholman sopimusta julkaissut. Kiilholman sopimushan on julkaistu jos jossain satakuntalaisessa lehdessä ja mies itsekin sanoi Tampereelle ja Tapparaan menevän. Odottaisikohan Tappara vielä jonkun pelaajan päätöstä (Tarvainen) ja julkaisisi ne yhdessä jos näin käy.

Poissa Ultra

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 130
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #96 : Kesäkuu 01, 2006, 21:37:08 »
...Odottaisikohan Tappara vielä jonkun pelaajan päätöstä (Tarvainen) ja julkaisisi ne yhdessä jos näin käy.
Hyvä pointti. Tätä olen itsekkin miettinyt. Jos näin on niin tuo julkaisu tapahtunee muutaman viikon sisällä (7.6 tai 14.6, sillä Leinonen tuntuu julkaisevan sopimuksia keskiviikkoisin).

Massiivista tiedoitustilaisuutta odotellessa...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2006, 21:41:44 kirjoittanut Ultra »

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #97 : Kesäkuu 02, 2006, 10:54:38 »
Jos minä olisin Jussi, niin en kyllä vielä tulisi Suomeen ja ehkä Tapparaan, vaan tienaisin vielä ulkomailla isompia rahoja! Mutta mene ja tiedä vaikka tuliskin meille.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #98 : Kesäkuu 02, 2006, 12:40:53 »
Tarvaisesta on tehty havaintoja Tampereella... Mutta eihän tämä silti kerro mitään. Miksi Jussi ei voisi viettää kesää Tampereella, Suomessa, ja lähteä vasta lähempänä kautta sinne mahdolliseen Sveitsiin, mitä kaikki tietolähteet pitävät luotettavana tietona. Itse olen silti kovin toiveikas...

Jos Tarvaisen sopimus julkistettaisiin 7.6, olisi siinä minulle aikamoinen synttärilahja. :)

Poissa crimson

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #99 : Kesäkuu 02, 2006, 17:38:55 »
Eurohockeyn sivuilta löytyy Tarvaisen siirto Baseliin statuksella "confirmed":

http://www.eurohockey.net/transfers/last_24_hours.html

Tuolla on aika harvoin tullut ankkoja vastaan eli vaikuttaisi siltä, että Sveitsi on Jussin osoitteena ensi kaudella varsinkin, kun asia uutisoidaan vielä täälläkin:

http://www.ehcbasel.ch/index.php

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2006, 17:42:25 kirjoittanut crimson »

Poissa Josif

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 40
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #100 : Kesäkuu 02, 2006, 18:36:08 »
Baseliin läksi hän...
http://eliteprospects.com/

Pitää kyllä sanoo että Viimeiseen astI uskoin, Toivoin ja rakasTin että, Jussi olis tullUt Tapparaan.
Kyynel.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2006, 18:41:19 kirjoittanut Josif »

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #101 : Heinäkuu 23, 2007, 19:41:48 »
http://www.aamulehti.fi/uutiset/urheilu/38256.shtml

Tämmöstä löytyi,varmaan monia kiinnostaa.

Mailavirtuoosi

  • Vieras
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #102 : Heinäkuu 23, 2007, 19:48:06 »
Olisin valmis ottamaan koska tahansa Jussin takaisin Tapparaan. En periaatteessa ymmärrä Leinosen puheita jos kerran sponsoritkin ovat valmiita pistämään hatun kiertämään. Kyllä tuossa rosterissa olisi maalintekijälle aina tilaa vaikka tietysti Tarvaisen viime kaudet herättävätkin epäilyksiä. Kyllä mua ainakin juilisi jos Tare Sm-liigassa johonkin toiseen seuraan menisi.

Rafael

  • Vieras
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #103 : Heinäkuu 23, 2007, 19:56:43 »
En periaatteessa ymmärrä Leinosen puheita jos kerran sponsoritkin ovat valmiita pistämään hatun kiertämään.

No eikös tuo ole nyt ihan selvä asia. Leinonenhan tuossa kertoo, että kokoonpano on siinä mielessä täynnä, että budjetti ei uusia pelimiehiä enää salli. Sen vuoksi varmaan se hattukin kiertää ja luulisin, että Leinonen on päällepäsmärinä tuossakin asiassa, jotta Jussi tänne saataisiin. Toivottavasti tärppää.

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Jussi Tarvainen
« Vastaus #104 : Heinäkuu 23, 2007, 20:11:19 »
Siis ehdottomasti Tare takas, tuo kokemusta muuten, melkonuoreen joukkoon. Lisäksi suosikki pelaajani jo Kalpa ajoilta.