Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jääkiekon MM 2006 Latvia

<< < (17/24) > >>

Fiiu:
VAROITUS: Seuraava teksti saattaa järkyttää perheen suurimpia kiekkofaneja!

Kuulin tänään, että ilmeisesti suunnittelevat parille seuraavalle vuodelle MM:iin ei tasuria- järjestelmää joka tarkoittaisi rangaistuslaukauksia mm. SM-liigan malliin. Toivokaamme että tämä oli vain idea jota ei toteuteta. Raportoidaan lisää tilanteesta kunhan selviää että ovatko nuo tosissaan tämän asian kanssa. Pitäisi varmaan kertoa että se ei toimi...

Ljpp:

--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Toukokuu 14, 2006, 20:48:35 ---Arvon Ljpp voi toki tarkistaa tämän. Gill veti Suomen maalin takana Bergin laitaan. Tai tönäisi, ei varsinaisesti taklannut.
--- Lainaus päättyy ---

Tikkanen sanoi että se oli Gill, mutta eiköhän se kuitenkin ollut #28 Adam Hall. Korjatkaa jos olen väärässä.

Jerzy:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Toukokuu 15, 2006, 06:57:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Toukokuu 14, 2006, 20:48:35 ---Arvon Ljpp voi toki tarkistaa tämän. Gill veti Suomen maalin takana Bergin laitaan. Tai tönäisi, ei varsinaisesti taklannut.
--- Lainaus päättyy ---

Tikkanen sanoi että se oli Gill, mutta eiköhän se kuitenkin ollut #28 Adam Hall. Korjatkaa jos olen väärässä.

--- Lainaus päättyy ---

ei ole nyt tähän hätään videoleikettä kys. tilanteesta, mutta itse kyllä olisin hidastuksesta nähnyt "taklaajaksi" nimenomaan Gill:n.

Grainger:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Toukokuu 15, 2006, 06:57:19 ---Tikkanen sanoi että se oli Gill, mutta eiköhän se kuitenkin ollut #28 Adam Hall. Korjatkaa jos olen väärässä.
--- Lainaus päättyy ---

Aijaa, no en minäkään vannomaan mene.

Muistaakseni kuitenkin taklaaja oli vielä Bergia päätä pidempi ja siihen saavutukseen yltää vain Hal Gill. No, aika olematon ongelma tämäkin.

Andy:

--- Lainaus käyttäjältä: Fiiu - Toukokuu 15, 2006, 01:09:42 ---VAROITUS: Seuraava teksti saattaa järkyttää perheen suurimpia kiekkofaneja!

Kuulin tänään, että ilmeisesti suunnittelevat parille seuraavalle vuodelle MM:iin ei tasuria- järjestelmää joka tarkoittaisi rangaistuslaukauksia mm. SM-liigan malliin. Toivokaamme että tämä oli vain idea jota ei toteuteta. Raportoidaan lisää tilanteesta kunhan selviää että ovatko nuo tosissaan tämän asian kanssa. Pitäisi varmaan kertoa että se ei toimi...

--- Lainaus päättyy ---

Se on kyllä aivan sama onko näissä tusinapeleissä rankkareita vai ei. Kisat alkavat kuitenkin vasta puolivälieristä, jossa rankkarit jo ovat, joten ei mitään väliä, vaikka niitä ammuttaisiin jo aikaisemminkin turnauksessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta