Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jääkiekon MM 2006 Latvia

<< < (8/24) > >>

Grainger:
On kyllä hirveetä kuraa. Onneksi yöllä voi katso NHL:aa, niin ei jää koko kesän ajaksi jääkiekosta niin surkeaa kuvaa. Tuo tuomari on kyllä surkuhupaisuuden huippu. Aina, kun joku slaavi perseellään, niin lähin tai toiseksi lähin suomalainen jäähylle.

Ja onhan ne linjuritkin silmät kierossa siellä.

rämä:
Ite oot DON jo noilla muutamalla lauseella joojoo jeejee- mies.
Mitä se Jukka nyt on Tapparasta ja ex Tapparoista ollenkaan sanonu?
Kauheeta.
Kantautuuko tämä DONin oma inho Jukkaa kohtaan sittenkin jostain vuosien takaisista sanomisista?
Naulatkaa vaikka nupinauloilla lastulevyseinään, mutta mää pidän J.Jalosta hyvänä valmentajana.
En ole uskaltanu tätä ennen sanoa täällä, mutta näin on ollut monta vuotta.
Toki kukaan ei voi olla täydellinen edes studiossa.
Paras kommentoimaan tuolla naurettavassa ylen kisastudiossa valmentajista vuosien varrelta.
Tamin tai Pietilän fiksuilut kyllästyttää vieläkin.
Rautiskin oli siellä joskus, mutta oli liiankin väsyneen oloinen silloin.
Koita päästä siitä Rautakorvesta jo eroon.
Eihän sillä ole tällä hetkellä mitään tekemistä Tapparankaan kanssa.

Edit:
Lisätään nyt kun aluperäinen ketju siirtyi tänne.
Rangaistuslinjasta tuli mieleen eräs liigatuomari.
Kaksi ilman kolmatta. Onko tää se nollatoleranssi?
Antero (Mertsi) minua silti eniten kyllästyttää.
Ei nää MM kisat vaan kauheesti sytytä.
Eikä muutenkaan tällainen kesäjääkiekko.

weberle:
Kylhän DON on asian tyngässä kiinni,edellis pelis Jutta ihmetteli miks Mäntylä pelaa yv:tä ja eilen ku Suominen kysy että ketkä pelaajista pelas huonosti tjsp. ni vastaushan oli odotettu: Saravo ja Mäntylä.

rämä:

--- Lainaus käyttäjältä: weberle - Toukokuu 10, 2006, 07:11:19 ---Kylhän DON on asian tyngässä kiinni,edellis pelis Jutta ihmetteli miks Mäntylä pelaa yv:tä ja eilen ku Suominen kysy että ketkä pelaajista pelas huonosti tjsp. ni vastaushan oli odotettu: Saravo ja Mäntylä.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, asian tyngässä.
Minä kysyn miksi Mäntylä pelasi YV:ssä?
Tapsan uteliaisuudesta Jukka vastasi ilmeisen rehellisesti.
Itse en edes nähnyt ko. peliä, siksi kysyinkin.
Molempia pidän toki Tapparoina Peksiä ja Tuukkaa. Molemmat sopii MM-joukkueeseen.
Ei valmentajakommarin rehellinen mielipide silti tee Jukasta Juttaa tai muutakaan edes vähän uudempaa kirosanaa jääkiekkoon.
Näkekää metsä puilta.
Jos ei "Jutta" siihen kykene arvostelijoitaan paremmin olen ilmeisen väärässä.
 

weberle:
Mun mielestä,ekan erän jälkeen kysytty kysymys kuka pelas huonost,ni muitakin vaihtoehtoja olis ollu,ja pahempia.Aki B. oli luvalla sanoen todella huono joka maksoi maalinkin.Mutta en väitä että Tuukka ja Peksikään olis hyviä ollu.Pointtina vaan se että kyllä siältä muitakin voi mainita ku Tapparan miähet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta