Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Jääkiekon MM 2006 Latvia

<< < (22/24) > >>

marusak:
kiitos vaan Norrena kun imit sen helpon tasoitusmaalin.Ei ollut Norrenan maali koska se ohjattiin maalin edestä Kimis75.....Se meni mun mielestä Bergin piikkiin,kun ei pitänyt maalin edessä olevaa miestä tuli sit vasta ,kun kiekko oli maalissa...

Grainger:

--- Lainaus käyttäjältä: marusak - Toukokuu 20, 2006, 19:42:49 ---kiitos vaan Norrena kun imit sen helpon tasoitusmaalin.Ei ollut Norrenan maali koska se ohjattiin maalin edestä Kimis75.....Se meni mun mielestä Bergin piikkiin,kun ei pitänyt maalin edessä olevaa miestä tuli sit vasta ,kun kiekko oli maalissa...

--- Lainaus päättyy ---

Se ohjaushan oli Vybornyn tekemä 2-1 -voittomaali. Kyseinen tasoitusmaali oli Plekien rystynosto ylähyllylle alivoimalla. Helppo maali ja meni Norren piikiin. Kuten myös Nummelinin ja hyökkäysviivalla puppeloineen puolustajan.

marusak:

--- Lainaus käyttäjältä: Grainger - Toukokuu 20, 2006, 20:10:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: marusak - Toukokuu 20, 2006, 19:42:49 ---kiitos vaan Norrena kun imit sen helpon tasoitusmaalin.Ei ollut Norrenan maali koska se ohjattiin maalin edestä Kimis75.....Se meni mun mielestä Bergin piikkiin,kun ei pitänyt maalin edessä olevaa miestä tuli sit vasta ,kun kiekko oli maalissa...

--- Lainaus päättyy ---

Se ohjaushan oli Vybornyn tekemä 2-1 -voittomaali. Kyseinen tasoitusmaali oli Plekien rystynosto ylähyllylle alivoimalla. Helppo maali ja meni Norren piikiin. Kuten myös Nummelinin ja hyökkäysviivalla puppeloineen puolustajan.

--- Lainaus päättyy ---
Sori mie tarkoitin kyll muuta maalia luin vahingossa väärin...No kyll se eka maali menikin kyll norren piikki ,petun piikkii ja sen hyökkääjän piikkii joka anto liian lyhyen syötön pakille..Sanotaan norren puolustukseksi eipä ollut Norrenalla paljoo työtä oli peri aatteessa koko ajan kylmä

Grainger:
Tepsin oma poika Mika Hannula teki yhden kisojen sikamaisimmista tempuista. Onneksi ihmepoika ei loukkaantunut pahemmin. Kanada tulee vielä peliin mukaan.

PorinTappara:
Tänään sitten vaikka pronssi Suomeen, kiitos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta