Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 13.12.10

<< < (6/7) > >>

Kankaantaan profeetta:
Hieno päätös hieman vuoristoratamaiselle syyskaudelle!

Plussia:
+ HAARRRRRRRRI SÄ-TE-RIIII!!! Helvetinmoinen peli! Harmi ettei nolla pitänyt viimeistä minuuttia.
+ Aktiivinen karvaus lähes koko pelin ajan (pl. toisessa erässä 2-0 tilanteessa ja kolmannen erän lopussa)
+ Ansaitut kolme pistettä
+ Joka ukko taklasi sen mitä rakeista juuri nyt löytyi
+ Lopun kahden miehen alivoiman tappaminen
+ Karjalaisen otteet jatkuivat edellisten otteluiden malliin
+ Ylivoima toimi sittenkin!
+ Kohtalaisesti yleisöä
+ Toporowski teki sen mitä häneltä odotetaan: pysäköi 100 kg parkkiruutuun, ottaa keppiä vastaan ja ohjaa lopulta vedon sisään
+ Hyviä välähdyksiä lähes joka vaihdossa herroilta Mäntylä, Doell ja Vänttinen (no, eipä paljoa yllätä :D)

Miinuksia:
- Tuomareiden ns. "linja"
- Peliotteen herpaantuminen viimeisellä minuutilla (Hirvosen "ehjä 60 minuuttia" oli aika lähellä)
- Leimu ajoi itsensä pari kertaa aika pahasti ulos tilanteista puolustuspäässä (näkyykö "pelaamattomuus" vähän vieläkin?)
- Peltola tuntuu tarvitsevan aika monta avopaikkaa ennen kuin osuu ...
- Lucenius hautoi kiekkoa useammin kuin kerran tilanteessa, jossa olisi jo pitänyt syöttää vapaana olleille ketjukavereille ... tämähän on jo aika vanha juttu ...

Summa summarum: Hieno peli, kannatti käydä katsomassa (vaikka ääni ei kulje oikein vieläkään), paljon enemmän posia kuin negaa - ja helkkarin hyvillä mielin kohti loppukautta!

KIITOS TAPPARA!!!

Mazza:

--- Lainaus käyttäjältä: Ljpp - Joulukuu 14, 2010, 17:05:48 ---Oliko todellakin niin että ottelu päätyi Lahden 3-2 maalin? Koska maali kerran hyväksyttiin, niin pelikellossa olisi pitänyt olla vielä sekunnin osia jäljellä ja aloitus olisi pitänyt vielä viedä keskiympyrään.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä mutta jos on sekunnin osia, niin nimenomaan ei tarvitse enää ottaa turhaa aloitusta vaan peli/erä voidaan päättää siihen.

juti fan:
Summeri soi kun kiekko meni maaliin. En sitten tiedä miksi ei maalia tarkastettu videolta, vaikka sillä ei ollut merkitystä ottelun voittoon maali kuin maali, mielestäni se pitäisi tarkastaa.Joka tapauksessa summeri kerkesi soida. Joten ei ollut syytä mennä keskialueelle aloittamaan...

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: juti fan - Joulukuu 14, 2010, 19:53:00 ---Summeri soi kun kiekko meni maaliin. En sitten tiedä miksi ei maalia tarkastettu videolta, vaikka sillä ei ollut merkitystä ottelun voittoon maali kuin maali, mielestäni se pitäisi tarkastaa.Joka tapauksessa summeri kerkesi soida. Joten ei ollut syytä mennä keskialueelle aloittamaan...

--- Lainaus päättyy ---

No mulle oli, tulosvedos oli mulla 3-1 prkl.... :D

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: takalasso - Joulukuu 13, 2010, 23:21:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Podolski - Joulukuu 13, 2010, 23:13:37 ---Mielenkiintoinen tuo Westerlundin kommentti Ylellä: Jos siitä jonkun olisi voinut antaa, niin kakkosen. Noita tilanteita oli kuitenkin monta tuossa pelissä." Joo kyl mä monesti näin et munista ronkittiin.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan käsittämätöntä kommentointia kyllä, aina kun munille huidotaan niin ukko pihalle, ainoa oikea linja, valitettavasti kaikilla tuomareilla ei ole kanttia puhaltaa. Äärettömän epäurheilijamaista toimintaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kuinkas säännöt sanoo tuosta munille ronkkimisesta, tää tapaus Nokelainen-Leimu?
Siis rinnastetaanko jalkovälistä mailalla nosto huitomiseen tai koukkuun ja pieni rangaistus? Tuollainen käsitys on muutamalla jatkoajan jokeri-fanilla.
Itse jotenkin olen sitä mieltä että Levosen antama tuomio on ainut oikea teolle, oli sitten nimike mikä tahansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta