Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-Jokerit 13.12.10

<< < (3/7) > >>

mrcrowley:
Todella upea matsi paikanpäältä nähtynä. Tappara oli 59min niskan päällä eikä pelissä ollut hädän päivää. Säteriltä myös loistava matsi. Harmi vaan, ettei joukkue malttanut pelata peliä loppuun ja tuli noi kaksi harmittavaa pussia pilaamaan Sätkyn nollat.

Maanantaipeliksi myös erinomainen yleisömäärä. Tästä on hyvä lähtee kevätkauteen. Ja kyllä, me taistellaan tänäkin vuonna tosissaan paikasta kuuden junaan.

4_TRA:
KIITOS TAPPARA !
Minun plussat ja miinukset
+ voitto ja kolme pistettä.
+ hyvä te 5153 paikalla ollutta
- missäs ne loput 2447 katsojaa luuras?
--- itse olin yksi edellä mainituista, en kerenny hallillle tänään.

Tauolle Tapparalle riittää hommia siltikin, kuvioita tarttee hioa lisää ja sairastuvan ukot tarttee saada kuntoon. Voiton jälkeen on tietty mukavampi reenata.

Remulus:
Kokonaisuutena todella hyvä peli. Jori oli Pyymäen kanssa katsomassa ja peli varmaan myös miellytti Maestron silmää :D

geisha:
 :D Kiitos Tappara!!! Ansaittua Joululomaa Terille kaikille !!!

Luuseri:

--- Lainaus käyttäjältä: mrcrowley - Joulukuu 13, 2010, 21:21:29 ---Tästä on hyvä lähtee kevätkauteen. Ja kyllä, me taistellaan tänäkin vuonna tosissaan paikasta kuuden junaan.

--- Lainaus päättyy ---

Niin se on, on se niin. Senhän olemmekin tienneet jo kesällä, että Tapparalla on mahdollisuudet vaikka mihin. Lähinnä se nyt vaatisi sopivan keväthurmoksen jossa kannattajilla ja hallin tunnelmalla on erittäin suuri rooli. Toki Guolla pitäisi saada hyvään iskuun, tai joku yhtä kova tilalle.

Ei se menestys vaadi aravirtoja, jortikoita, tähtipelaajan statuksella operoivia pelimiehiä - vaan luottamista omaan tekemiseen, joukkueen yhteen hioutumista ja kaikkien tapparalaisten panosta... tiedätte kyllä miten! Joku on sanonut tätä joukkuetta kaikkien aikojen huonoimmaksi, eri pelaajia on syksyn aikana toivotettu ties mihin Siperian juniin, kuitenkin täytyy sanoa edelleen että siellä on hienoja pelimiehiä joukkue täynnä. Kannattaa käydä hallilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta