Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 11.12.10

<< < (2/3) > >>

Jasu76:
Taitaa täytyä vääntäytyä täältäkin hallille kun tilaa on.

Muutama teesi peliin:
1. erän eka kymppi => täysillä päälle, armoton luistelu ja kova karvaus, paine kiekolliselle ja kiekottomalle pakille jo vastustajan päädystä. HPK:lla oli kova peli eilen lukkoa vastaan ja jalat voi olla vähän kankeet alussa, joten nyt pitäs painaa heti päälle, vaikka lataus menis vähän ylikin.
2. Kolmannen erän nousu IFK:ta vastaan, tuo pitää pitää mielessä ja käyttää se voimavarana!

Hende:
Tämmösellä kokoonpanolla tänään;

23 Joni Karjalainen - 19 Tuomas Vänttinen - 81 Jukka Peltola
73 Niclas Lucenius - 25 Kevin Doell - 88 Shayne Toporowski
11 Timo Koskela - 71 Antti Kangasniemi - 22 Kim Strömberg
42 Juuso Antonen - 17 Joonas Koskinen - 14 Nestori Lähde

18 Tuukka Mäntylä - 15 Jussi Halme
6 Pekka Saravo - 9 Juha Leimu
26 Jani Honkanen - 12 Atte Pentikäinen

29 Harri Säteri
(39 Jani Nieminen)

Eli täsmälleen sama ku Hifkiä vastaan. Eiköhä se Hpk voiteta tänään. Kuitenki Hifkiä vastaan yks tärkeimmistä / hienoimmista voitoista tällä kaudella ni eiköhän se lataus oo kohdallaan. Hpk on tänä(kin) vuonna pelannu suht hyvin mutta jos ei liikaa jäähyillä ja pelataan omaa peliä ni kolmen pisteen ilta.

Kankaantaan profeetta:
Kaksi erää hyvää, yksi huonoa.

Plussat:
1. Voitto - vaikka kolmekin pojoa oli tarjottimella.
2. Mr. Joni Karjalaisen otteet, varsinkin kolmannessa erässä. Aivan loistava liike ja sijoittuminen.
3. Lassila. Ilman Lassilaa peli olisi ratkennut jo ensimmäisessä erässä.
4. Doell. Energistä karvausta, KAKSI ERITTÄIN HYVÄÄ RANKKARIA, joista jälkimmäinen JÄÄTÄVÄ!
5. Mäntylä. Erittäin hyvä peli häneltä, vaikka taas tuli yksi jäähy (tosin ihan vain siksi, että selässä lukee Mäntylä).
6. Säteri. Harri jäi toisessa erässä usein todella yksin, mutta onneksi Kerho ei saanut tuon ihmeellisempää aikaiseksi. Ilman paria hyvää koppia Tapparasta olisi tullut takaa-ajaja.

Miinukset:
1. Yleisöä n. 4200. Aivan uskomattoman surkea esitys lauantaiksi. Ja Kerho ei ole mikään Saipa! Kyllä kai muutkin kuin minä ajattelee, että Kerhoa kannattaa useimmiten tulla katsomaan? Joskus voidaan voittaa vaikka 10-1  ;D
2. Tuomarit. Täysin linjatonta ja munatonta. Välillä kaikesta sai jäähyn, lopussa ei mistään. HPK:n saama liikaa pelaajia jäällä peruttiin. Aivan käsittämätöntä paskaa. Hämäläinen vaikutti otteluun niin paljon, että käytännössä HPK on saamastaan hänelle pisteestään hänelle velkaa.
3. Tapparan maalipaikkojen määrän ja laadun olisi pitänyt riittää kolmen pisteen voittoon. Nyt tärvättiin muutama "varma maali" heikkoon laukaukseen, ylärimaan tai tolppaan.
4. Muutama avainpelaaja, mm. Toporowski oli vaisu. Mukaanlukien heikko rankkari.
5. Ehjä 60 minuuttia - Hirvosen unelma - jäi edelleen toteutumatta. Tappara päästi toisessa erässä ihan suotta Kerhon peliin.
6. Omituiset valinnat IS-tähdistöön: missä oli Lassila?

Mutta kaksi pistettä tuli kuitenkin - ei aina voi voittaa hyvälläkään pelillä.

Kiitos Tappara!

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: #51 - Joulukuu 11, 2010, 09:22:05 ---Tappara pelannut viime aikoina niin hyvin, että toivottavasti yleisö palkitsee sen ja tulee hallille. Todella pettynyt olen jos katsojia on alle 5500. Itse olen tietenkin tulossa kaveriporukan kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Siis ei helvetti! Mikä on kun ei ihmisiä nappaa? Tänäänkin 2 erää todella hyvää kiekkoa ja Tapparalla viime pelit sujuneet hyvin, mutta yleisöä aivan säälittävä määrä. En uskonut, että näin alas ollaan vajottu.

- Doell loistava
- Rönn on paska tuomari
- Toporowski on huono. Arvioidut palkkakustannukset huomioon ottaen, vaihtaisin heti Arsi Piispaseen.
- Edelliseen liittyen Arsi, Viitaluoma ja Lassila Kerhon parhaat.
- Karjalainen ja Vänttinen olivat myös vireessä.
- Leimulta yhtä huikeaa sooloa lukuunottamatta vaisu peli.
- Hpk:oon erikoistilannepelaaminen valovuoden Tapparaa edellä.
- 3 pistettä oli tarjottimella, mutta ei kelvannut

4_TRA:
Olihan meitä 4205, liekö salibändy kotisoffalta kiinnostanu enemmän. Ja varmaan olikin ihan jees peli, se salibändy.
...
illan peli... ei oikeen tulos tyydytä. Sääliks käy Doellia, järjestelee paikkoja mutta kaverit semmosia kumiranteita etteivät saa laattaa reppuun.
Lucenius oli jotenki paska eli mikään ei onnistunu ja ilmeistä päätellen oli itse samaa mieltä. Onkohan joukkueella reeneissä ollu käsipainoilla renkkaamista kun laukaukset ei lähteny millään, aina piti odottaa tilanteet ohi.
En tiedä, parempi varmaan jäädä joululomalle jo nyt kiekosta.

Jaa niin, joko pistän lukkoon tämän ketjun? Eikö tuossa jo olennaisimmat edellisissä tullutkin ilmi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta