Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-HPK 11.12.10

(1/3) > >>

4_TRA:
Hakametsän jäähalli - Vastassa HPK !

Jälleen kerran, tämäkin on voitettavissa. Veikkauskin suuntaa kotivoittoon, tosin ei ole noin selvästi kotivoitto!
Kokoonpanot SM liigan ilmoittamana


Veikkauksen kertoimet:

     1.85     4.30     3.05

Joukkueiden edelliset ottelut:
30.La 04.12. Ilves - HPK 1-3 V31.Ti 07.12. HPK - Kalpa 3-1 V32.Pe 10.12. HPK - Lukko 3-1 V ... 29.La 04.12. TPS - Tappara 1-3 V30.Ti 07.12. Tappara - Kärpät 4-3 JA31.To 09.12. HIFK - Tappara 2-3 JA
Keskinäiset ottelut viimekaudella:
Katso Tapparan otteluennakko

Ennen ottelua:
Tapparan otteluennakko
HPK… kurkatkaa täältä jos olis jotain

Tuomaristo:
Antti Hämäläinen, Päätuomari
Jyri Rönn, Päätuomari
Sami Laaksonen, Linjatuomari
Erkki Mikkonne, Linjatuomari
Tuomariasettelu

Ottelun seuraaminen:
-Sm-liigan tulospalvelu kertoo ottelusta olennaisimman .
-HAKAMETSÄN JÄÄHALLI, erinäisissä karttapalveluissa käytettävä Hakametsän jäähallin osoite on Keltinkatu 2.
 Tampereen joukkoliikenne elikkäs nyssellä pääsee jos ei muuta kyytiä, reittiopas löytyy ja edellä oleva osoite kelpaa

#51:
Tappara pelannut viime aikoina niin hyvin, että toivottavasti yleisö palkitsee sen ja tulee hallille. Todella pettynyt olen jos katsojia on alle 5500. Itse olen tietenkin tulossa kaveriporukan kanssa.

Hpk on pelannut myös erinomaisesti viime aikoina. Alivoimapeli on peleissä mitä olen nähnyt huikeata kuten myös maalivahtipeli Teemu Lassilan johdolla. Eilisen Hpk - Lukko pelin perusteella ylivoimakin toimii hienosti, etenkin Porselandin paluun myötä. Uskon, että mitä kauemmin pelataan 5 vs 5 peliä niin sitä paremmat saumat on Tapparalla. Hpk:lla oli siis eilen peli joten toivotaan, että se painaa jaloissa.

Kysymyksiä ennen ottelua: Kumpi maalilla Tapparalla? Onko Doell kultakypärä pelin jälkeenkin? Miten HPK:oon eilinen ottelu vaikuttaa peliin? Miten Aten paluu Hakametsään sujuu? Saadaanko Viitaluoma pidettyä kurissa?

juti fan:
Mielenkiintoinen matsi tulossa. Urholta seurataan, paikalle en pääse valitettavasti. Erittäin mielenkiintoista nähdä, mikä on erotuomari Rönnin panos ottelua ratkaistaessa. Mutu tuntuma kertoo, että kaveri ei ainakaan mikään Tappara-fani ole.

taappara:
Seuraavien asioiden tulisi tapahtua, jotta Tappara voittaisi: Maalivahdin pitää olla vireessä, pelissä pitää olla kova tempo. Varmasti rupeaa painamaan kerholaisten jaloissa, jos vauhtia on! Puolustajien pitää pelata varmasti ja antaa NOPEITA avaussyöttöjä OMILLE! Hyökkääjien pitää ampua! Yli- ja alivoiman täytyy toimia! Viitaluoma täytyy pitää aisoissa! Boxista täytyy pysyä poissa! Yleisön täytyy olla mukana pelissä!

Mazza:
Katselin tuota Lippupalvelun hienoa katsomokarttaa, ja sen perusteella ei ainakaan näytä yleisöryntäykseltä.

Pari asiaa kuitenkin pisti silmään, eli D-päädyssä on paljon ei-saatavilla olevia paikkoja, vaikka yleensähän tämä toinen pääty ammottaa tyhjyyttään. Tietääkö joku joka on noita aiemmin kaudella seurannut selityksen?

Onko lauantailöylyistä kadonnut puhti?  Aiempina kausinahan arkipelien surkeita katsojamääriä saatiin paikattua hyvin lauantai-peleillä, jotka kuitenkin keräsivät hyviä yleisömääriä. Toisaalta HPK on jostain syystä ollut vähän sellainen joukkue joka ei oikein kerää Tapparan kotipeleihin yleisöä, tiedä sitten mistä sekin johtuu.

Itselläni ainakin innostus tätäkin peliä kohtaan on noussut kuluvan viikon hienojen tapahtumien myötä. Kolme pistettä olisi hieno napata, enkä usko sen olevan mahdoton tehtävä hyvällä hengellä ja itseluottamuksella pelaavalle Tapparalle. HIFK-pelin maalituuletuksista päätellen porukka alkaa hitsautua joukkueeksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta