Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HIFK-Tappara 09.12.10

<< < (2/7) > >>

coly:
Itse olisin sijoittanut kyllä perus 5vs5 pelaamisessa pakkiparit toisella lailla. Laittakaa pareiksi Pentikäinen-Halme ja Mäntylä-Honkanen niin olisi edes pieni mielenrauha toisin kuin nyt.

Sanotaan että nykyään kun on odotukset pienet Tapparan osalta niin tiedä vaikka pieni yllätys tulisi ja edes jotain olisi kerrankin Nördikseltä tuotavana tuliaisiksi.

AnSo:
Aika mielenkiintosta ettei ole Hamilton myöskään kokoonpanossa. Nyt puuttuu sen verran Hifkiltä ykkösketjun kavereita, et vois olla yllätyksen paikka hyvällä taistelevalla pelillä. Kaipa tuo on mentävä paikanpäälle kattomaan miten käy.

#51:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 09, 2010, 14:35:57 ---Itse olisin sijoittanut kyllä perus 5vs5 pelaamisessa pakkiparit toisella lailla. Laittakaa pareiksi Pentikäinen-Halme ja Mäntylä-Honkanen niin olisi edes pieni mielenrauha toisin kuin nyt.

Sanotaan että nykyään kun on odotukset pienet Tapparan osalta niin tiedä vaikka pieni yllätys tulisi ja edes jotain olisi kerrankin Nördikseltä tuotavana tuliaisiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin samanlaiset mietteet täälläkin. En usko, että tästä ainakaan yhtä selvää persraiskausta tulee kuin Jyp-pelistä, mutta eihän sitä voi tietää. Hyvällä pelillä pisteitä on mahdollista saada, mutta Hifk kyllä kurittaa lepsuilusta. Onkohan sille jokin syy, että Säteri on viime aikoina laitettu maaliin kärkijoukkueita (Jyp,Hifk) vastaan kun taas Nieminen on pelannut häntäpään (Tps, Kärpät, SaiPa) vastustajia vastaan?

TheTappara:
http://ottelunkokoonpanot.tk/ <-----

Tostakin kokoonpanot. :)

Hende:
Pakkipariks Honkanen - Mäntylä... En itte lähtis kokeilemaan. Honkanen meiän hitain pakki tossa kokoonpanossa. Mitäs sitten tehdään ku Mäntylä lähtee hyökkäämään, ei Honkanen kerkee hyökkäysalueelta omaan päähän paikkaamaan mikäli vastustajan pääsee vastaiskuun.

Mun mielestä toi pakkipari kuvio ihan ok mikä nyt kokoonpanossa. Kumminkin riippuu hyvin paljon peluutuksesta, että ketkä on milloinkin jäällä. Honkanen - Pentikäinen toimii hyvin omassa päässä. Halme - Mäntylä / Peksi - Leimu pystyy saamaan hyökkäyspäässä jotain aikaseks.

Mielenkiintonen peli varmasti tulossa, joutuu varmaan urpolta kattoon. Tappara vois vaikka ottaa vähän pisteitä mukaan!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta