Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

HPK-Tappara 27.11.10

<< < (2/4) > >>

4_TRA:
Lähde pääsee näyttämään taitojaan... olkoon tuo positiivista.
Muuten ei odotuksia.

juti:
Hyvältä näyttää ketjut! Toivottavasti kangasniemi ja Koskela pystyvät ruokkimaan Topoa paremmin. 3 pojoo tulossa.

coly:
itse olisin heittänyt Toporowskin siihen tilalle kun Doell meni toista kertaa ampumaan. Jotenkin tuntuu että Tapparalle on suurimmaksi osaksi nämä rankkarit myrkkyä. Mitä nyt Topo ratkaisi HIFK:ta vastaan kauden alussa.

Itse ihmettelen sitä kuinka jätkät on liukkaimmillaan peräkkäisinä päivinä pelatessa ja 100min takana sekä kolmelle kentälle siirryttäessä? Aivan käsittämtöntä. Herättää kyllä epäilyksen harjoittelusta.

Piste oli ihan kelvollinen tulos sillä itse olin aika varmakin että tulee pahasti käkättimeen. Harmi vain ettei toista pongoa saatu vaikka tarjottiin ja myös voittoa kun Tappara sai pelin kriittisillä hetkillä ylivoimat ja jonain päivänä Halmeen kudit olisi pomppinut sisään.

Omaan silmään Honkanen oli aivan eritason puolustaja saadessaan Mäntylän pariksi, kuin eri planeetalta. Turkulainen taisi joutu vilttiin?

Luuseri:
Kiitos otteluohjelma ja tuomarit, apuja tulee mukavasti. Ratkaisevia juttuja näissä peleissä.

juti:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Marraskuu 27, 2010, 21:25:53 ---itse olisin heittänyt Toporowskin siihen tilalle kun Doell meni toista kertaa ampumaan.

Omaan silmään Honkanen oli aivan eritason puolustaja saadessaan Mäntylän pariksi, kuin eri planeetalta. Turkulainen taisi joutu vilttiin?

--- Lainaus päättyy ---

Huh huh molemmista asioista samaa mieltä sun kanssa! Vaikka Doellin eka rankkari oli jäätävä olisin silti toivonut Topoa vetämään. Topon eka yritys oli kyllä melkoisen ovela sääli että osui tolppaan.

Ja kyllä Honkanen todisti viime keväänä olevan tarpeeksi hyvä pakki liigan 3. pakki pariin mutta Turkulainen ei välttämättä ole se paras vaihtoehto pariksi. Ite toivoisin jatkossa Halmetta kaverin pariksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta